Kedvenc körömlakkjaim - 2018

Halihó!

Eltelt egy újabb év, én pedig szokás szerint hozom az előző évi kedvenc lakkjaimat. Ami összesen 27 darab. Nem sok. De nem is meglepő, mert nagyon keveset lakkoztam 2018-ban: vagy túl sokat voltam laborban vagy letörött a körmöm. Díszíteni sem volt túl sok kedvem, ezért nem éreztem helyénvalónak, hogy nyomdalemezeket és nyomdalakkokat is belerakjak a posztba - ezeket ha 5-ször használtam az évben, akkor sokat mondok. Toppereket szerintem pedig egyáltalán nem használtam, szóval most ők is kimaradtak a buliból. Ellenben az alap- és fedőlakkokból a szokásosnál több jött be az év folyamán. Színes lakkok terén szokásomhoz híven túlsúlyban vannak a kékek. :)


A-England - Whispering Waves (bejegyzés)
A-England - Puck a Fairy (bejegyzés)
Picture Polish - Cosmos
Dance Legend - Beautiful Lie (bejegyzés)
FUN Lacquer - Anna (kép)



ILNP - Madison Ave (kép)
A-England - Anne of Cleves (bejegyzés)
A-England - Princess Tears (bejegyzés)
Essence - The Walking Red
Masura - Wisteria (bejegyzés)



Colores de Carol - Obsidian
A-England - Fated Prince
Essence - We Will Spock You!
Oriflame - Silver Reflection (bejegyzés)
Picture Polish - Pharaoh



NCLA - Vacation on Mars
NCLA - The Last Siren (bejegyzés)
A-England - Oberon Fairy King (bejegyzés)
Essence - A Vampire Kissed My Neck
Essence - Pumpkin Spice (bejegyzés)
Colors by Llarowe - Boulangerie



Sally Hansen - InstaDri fedőlakk
Sally Hansen - Hard as Nails körömerősítő lakk
Alverde - 2in1 BB alapozó és fedőlakk
Oriflame - The ONE gyorsanszáradó fedőlakk
Trend IT UP - Gyorsan száradó fedőlakk (bejegyzés)

Nektek mik voltak a kedvenc körmös termékeitek 2018-ban?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések