Kedvenc ecseteim - 2018

Halihó!

Tavaly is szerettem volna egy külön bejegyzést a kedvenc ecseteimről, de aztán úgy alakult, hogy elmaradt. Ecsetekből még kevesebbet vásárlok, mint sminkekből, így az idei kedvencek 90 százaléka biztos ugyanaz lett volna, mint tavaly. Visszanézve a kedvences bejegyzéseimet, tényleg ugyanazok az ecsetek vannak itt is 1-2 kivétellel, mint a 2016-os sminkes kedvences posztban.

Alapozóhoz idén a duo fibre ecsetek voltak a kedvenceim. Az év elején a Jessup ecsetét használtam, míg nyár után csak a Real Techniques ecsetéhez nyúltam. Ritkán használom az Oriflame púder ecsetét, mert vannak sokkal puhább púder ecseteim is ennél, viszont a Catrice púderhez ez volt a tökéletes. De ha más púdert használtam, akkor mindig az Ebelin kúp alakú púderecsetét használtam. Bronzosításhoz még mindig a Real Techniques pirosító ecsete a kedvencem. De volt hogy púderhez és pirosítóhoz is ezt használtam. Kontúrozáshoz a Body&Soul kontúrozó ecsete volt a kedvencem. Pedig sokáig nem  szerettem a ferdén vágott ecseteket, de ez nagyon jó, akár alapozóhoz is. Ráadásul az ára is nagyon kedvező. Égetett pirosítókhoz az Oriflame régi sörtés ecsete a legjobb, míg az összes többi pirosítómhoz a Jessup púder/pirosító ecsetét használom mindig. Highlighterekhez a legnagyobb kedvencem az Ebelin ecsete, nem mellesleg ez a legszebb ecsetem. Keményebb highlighterekhez mindig ezt használom, de a többihez is nagyon sokszor. De ha mást akarok használni, akkor rendszerint a Body&Soul highlighter ecsetéhez nyúlok.



2018-ban nagyon sok satírozó ecsetet használtam. A természetes sörtések közül a Jessup ecsetei volta a kedvenceim, ezeket főleg matt színekhez használom, a szintetikusak közül pedig az Essence ecsetei. Idén fedeztem fel ezeket a fehér ecseteket - nem igazán volt rájuk szükségem, de örülök, hogy mégis megvettem. A rövid satírozó ecset zseniális, míg a klasszikus szemhéjpúder ecset metálos szemhéjárnyalókhoz tökéletes. Szaténfényű szemhéjpúderekhez pedig ez a két ősrégi Body&Soul és Alverde ecset a kedvencem. Alsó pillasorra legtöbbször az Essence smoky ecsetét használtam, míg a szemzugba régóta az Oriflame Giordani Gold ecsete a kedvencem. Szemöldökre pedig csak és kizárólag a Real Techniques szemöldök ecsetét használom.


Ha szivaccsal akartam alapozni, akkor a Real Techniques szivacsát használtam. Nem sok sminkszivacsot próbáltam eddig, de ez ezerszer jobb mindegyiknél. Ecsettisztításhoz évek óta ezt a Beauty for you ecsettisztítót használom és a Hipp gyereksamponját. Nagyon hatékonyan távolítják el a maradék sminket az ecsetekből, bár alapozóhoz 2-3-szor kell samponoznom. A samponban azt szeretem még, hogy nem szárítja ki az ecseteimet.


Nektek mik a kedvenc sminkecseteitek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések