Üresjárat - 2018/12

Halihó!

Decemberben majdhogynem csak és kizárólag visszatérő termékeket használtam el - amiket mindig újra szoktam venni. Annak ellenére, hogy sok flakon gyűlt össze, mégis rövid bejegyzésre kell számítani.


Az Alverde koffeines samponját és avokádós hajbalzsamát, valamint a Neogranormon törlőkendőjét, a Dr. Organic teafás dezodorját mindig újraveszem, imádom ezeket a termékeket. Az Ebelin acetonmentes körömlakklemosója is szerepelt már nemrég a blogon, és az Yves Rocher kókuszos tusfürdőjéből sem ez az első flakon amit elhasználok. 

Régebben teljesen rá voltam kattanva az Oriflame feet UP Advanced lábradírjára, de azt kell hogy mondjam, hogy a saját testradírom jobban tetszik. Ebből még van egy flakonom, de ha az elfogy, akkor már csak saját készítésűt fogok használni. Hatékonyabb, és olcsóbb is, mint ez.

A múltkori Yves Rocher vásárlásomhoz járt egy ajándékszett, amiben benne volt ez a 30 ml-es Piros alma tusfürdő. Isteni finom illata van, érdemes kipróbálni. Szerintem majd én is veszek belőle egy nagy flakonnal.

Múltkor akartam használni ezt az Avon Always On Point szemceruzát (Molten pewter árnyalat), viszont szegényke kicsit már megkeményedett és ahogy rányomtam a bőrömre letört/kiesett egy kis darab belőle. Mint kiderült az volt a maradék benne. Elég régen vettem, szerintem már nem kapható, pedig újravásárolnám.

Ti miket használtatok el decemberben?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések