2019 február - Bujo #5

Halihó!

Elég sok időt vett el a februári oldalaimnak a megszerkesztése, főleg azért, mert ötlet híján voltam. Végül a kezdő lapom egy korábban festett képem lett. Kicsit vegyesek vele kapcsolatban az érzéseim, messziről nagyon tetszik, viszont közelről kevésbé. 

A havi tervezőn is változtattam. Gondoltam kipróbálom ezeket a szokás követőket és csak egy tennivaló listát csináltam mellé. Csináltam egy költségvetés oldalt is, ahol a havi nagyobb kiadásaimat szeretném megtervezni.

A heti tervezőknél az első három napot a szokásos szerint terveztem meg, majd utána 1 hét került egy oldalra. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog ez az elrendezés beállni. Főleg azért változtattam ezen, mert ebben a bujoban 160 oldal van, és amennyire számolgattam így előre, nem valószínű, hogy beleférne az egész évem. Próbálok spórolni kicsit az oldalakkal. 

Pár helyen maradtak üres részek, azoknak még nem döntöttem el, mi lesz a sorsa. Vagy rajzolok rájuk, de lehet, hogy majd jegyzetelni fogok oda. A díszítést pedig csak washi tape-ekkel oldottam meg, szerintem jól néz ki. Igaz, a vastag virágos ragasztószalag nem illik annyira a kezdőlaphoz, de nekem kimondottan tetszik az összkép.

Nektek milyen témájú a februári bujotok?






Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések