Aliexpress szerzemények - Bujo #4

Halihó!

Még november 15.-én rendeltem egy csomagot az AliExpressről, de csak múlthéten érkezett meg. Igazából már le is tettem a csomagomról, hiszen elég régen adtam fel a rendelést, és ettől az eladótól mindig 2 hét alatt megérkezett a csomagom (az esetek 95 %-ban innen rendelek). Valószínűleg a karácsony miatt keveredett el ennyire a csomag, és feltételezem, hogy ez nem a kínai eladónak köszönhetem, hanem a magyar postának. Már majdnem megrendeltem újra a csomag nagy részét, aztán gondoltam várok vele 1-2 napot. És milyen jól tettem! Ugyanis anya a következő napon szólt, hogy jött egy külföldi csomagom, amit át kell venni a postán. Egyből sejtettem, hogy  régóta várt rendelésem jött meg.

A felhő alakú hibajavítóról nem írnék túl sokat. Ez már a második, amit megrendeltem, nagyon jó minőségű és olcsó. (link)


Rendeltem két nyomdát. Én ezeket a fa alapú nyomdákat szeretem a legjobban, gyerekkoromban is ilyenjeim voltak. A minta egy gumi felületen van kidolgozva, és az van a fához hozzáragasztva. A tintapárnám kicsit kiszáradt, ezért nem lettek annyira pigmentáltak a minták, viszont az összes pici részlet jól kirajzolódik. Ennél az eladónál eléggé elfogyott a készlet, de máshol is biztos van még hasonló nyomda. (link)


A tavalyi év második felében fedeztem fel ezeket a washi tape anyagú matricákat, és egyből a kedvenceim lettek. Sokkal jobban beleillenek a bujomba, mint egy fehér szélű vagy egy barna papírra nyomott matrica. Ezek a tájképek nagyon tetszenek, bár valószínűleg a legtöbbjüket majd körbe fogom vágni, hogy ne legyen szegélyük. 20 féle matrica van a csomagban, mindegyikből 2 db. (link)

  
A karácsonyi ajándékokat akartam ezekkel a matricákkal díszíteni, de úgy néz ki, majd a következő karácsonykor tudom őket felhasználni. Amin meglepődtem, hogy nem fényes, hanem matt matricapapírra lettek nyomtatva. Így nekem jobban is tetszenek. A matricák átlagos szélessége/magassága 3 és 5 cm között van. Mindegyik mintája eltérő, összesen 45 matrica volt egy csomagban. (link)


A hópelyhes washi tape is karácsonyra kellett volna. Amin meglepődtem, hogy olyan erős a ragasztója, hogy nehezen tudom felszedni a gurigáról, és többször is beletéptem már. Úgyhogy óvatosan kell vele bánni. 3 cm x 3 m-es. Ettől az eladótól már elfogyott, de ha a nevére rákerestek, biztos találtok más eladónál. (link)

A virágos washi tape nagyon tetszik, már van belőle egy hegy mintás, azt is ajánlom a figyelmetekbe (ugyanezen a linken elérhető). 4 cm x 7 m-es, így a 2 dolláros árát szerintem nagyon megéri. Azt hiszem 5 féle virágminta van belőle, nem ragasztgattam ki az összeset, de a hegy mintásnál 5 volt, gondolom itt is annyi lesz. (link)

A többi washi tape egy szettben volt. 5 mm szélesek és mindegyik 2 m hosszú. Mostanában ezeket az egyszerűbb, monokróm mintákat részesítem előnyben. Szerintem nagyon jól kihasználhatók. Itt is eléggé kifogyott a készlet, de biztos lesz másik eladónál ugyanilyen. (link)


Az egész csomagom 10.66 dollárba került, ami szerintem kimondottan jó ár ennyi termékért. :) Nektek melyik tetszik a legjobban? Mivel szoktátok a bujotokat díszíteni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések