2018-11-25 - Napi smink

Halihó!

Igaz, ezt a nagyon egyszerű sminket még tavaly novemberben készítettem és fényképeztem be, de az elmúlt 2 hétben ez volt a maximum amit ki tudtam hozni magamból szemfestés terén. Nemes egyszerűséggel kispiráloztam a pilláimat, megerősítettem a szemöldököm, majd egy csillámos krémes szemhéjfestéket tettem fel. Az essence Metal Shock szemhéjárnyalói közül a 02-es stars & stories van a szemeimen, de ha nem ezt a rózsaszínt választom, akkor biztos, hogy az aranyszínű 01-es solar explosiont. Rajtam nagyon tartósak, gyönyörűen csillognak (mondjuk a rózsaszín jobban), és baromi egyszerű őket használni. 


Terméklista:
  • essence szemöldökceruza - 05 soft blonde
  • Catrice Mono szemhéjpúder - 350 Starlight Expresso
  • Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál
  • Yves Rocher Sexy Pulp! Volume Extréma szempillaspirál - Noir
  • essence Metal Shock szemhéjárnyaló - 02 stars & stories
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések