Üresjárat - 2019/01

Halihó!

Itt a 2019-es év eső hónapjának az utolsó napja, így hoztam a januári elfogyott termékek listáját. Nem sok minden lesz a listán. 


A Balea After Sun tusfürdőjét még nyáron vettem, de csak decemberben jutottam el addig, hogy el is használjam. Még mindig nagy kedvencem. Az Alverde Wie schön du bist! tusfürdője limitált kiadás, de nagyon remélem, hogy ez is majd az állandó kínálat része lesz, mert isteni finom illata van. Az biztos, hogy feltöltöm belőle a készleteimet. Az Alverde samponon pedig meg sem kell lepődni, hogy elfogyott egy, évek óta ezt használom.

Tavaly nagyon sok parfümöt szerettem volna elhasználni, viszont ez nem olyan mértékben valósult meg, mint ahogy én terveztem. De ez inkább a parfümmennyiség miatt nem valósult meg, ugyanis minden nap lelkesen fújtam be magam az elhasználandó darabokkal. Ennek eredményeképp kifogyott az Oriflame Giordani Gold illatom. Édeskés, kicsit fűszeres parfüm, nem rossz, de régebben sokkal jobban tetszett.

Kiszanáltam ezt az Oriflame The ONE Instant Extension spirált is. Nem volt benne sok, de nagyon rég óta megvolt már, és nem igazán használtam rendeltetésszerűen. Régebben már elhasználtam belőle egyet, viszont ennek teljesen más volt az állaga, ezért a szempilláimra nem is kentem fel. A szemöldököm igazításához használtam el - amikor túl hosszúak voltak a szálak, ezzel a spirállal állítottam be a szálakat, hogy szépen le tudjam vágni a felesleges hosszt.

Az Eucerin Dermo Pure Bőrmegújító szérumát még augusztusban vettem, és mit ne mondjak, nagyon megszerettem. Egyrészt nagyon sokáig elég volt, és emellett hatásos is volt. Sokat javult a bőröm állapota az elmúlt fél évben, mondjuk ez nem csak ennek a szérumnak köszönhető, hanem az egész Dermo Pure termékcsaládnak. Még decemberben vettem belőle utánpótlást.

Flóra

Megjegyzések

  1. Szia! Ezt a szempillaspirált én is kipróbáltam, nagyon szépen hosszabítja pillákat,de annyira sok festéket visz fel,emiatt csomósodik,összetapad, pedig imádom az Oris spirálokat, meg mindent ami Oriflame :) Egyébként nagyon tetszik a blog!! ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elmúlt pár évben elég kevés Oriflame-es spirát próbáltam, de pont múltkor vettem egy Giordani Gold darabot. Örülök, hogy tetszik a blog. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések