Kedvenc sminktermékeim - 2018

Halihó!

Szokás szerint a kedvenc sminktermékeimet is összeszedtem az elmúlt évből. Sajnos 2018-ban jóval kevesebbet sminkeltem, mint szerettem volna. Az év első felében a nagy egyetemi hajtás miatt, nyáron és ősszel pedig azért, mert viszonylag keveset mozdultak ki itthonról, és feleslegesnek tartottam kivakolni magamat. Ez alól a november kivételt képez, ugyanis abban a hónapban rengeteget sminkeltem, akkor jó pár sminkes képet is készítettem. De lássuk is, hogy miket szerettem 2018-ban. A legtöbb termék nem lehet meglepetés, az előző években is szerepeltek már a kedvencek között.


A Milani folyékony rúzsát (Glamour árnyalat) egyszerűen imádom, gyönyörű ez a metálos bronz folyékony rúzs. Nem egy hétköznapi árnyalat, mégis akár hétköznapra is fel lehet kenni. A formulája nagyon jó, hígabb, de egyszerűen lehet használni és emellett még eszméletlenül pigmentált is. A másik kedvencem a Rimmel Stay Matte Fatal Kiss rúzsa lett, aminek kicsit habos az állaga, de ennek ellenére igen tartós. Kicsit "hullaszáj" hatása van, de én szeretem. Nem maradhatnak ki a listából a NYX Soft Matte Lip Creamek közül a Rome és Budapest árnyalat (utóbbit nem találtam meg :/). Az esetek 70%-ában ezeket használtam. Elég sokszor került elő a NYX Liquid Suede rúzsai közül a Soft-Spoken árnyalat is. Alapvetően nem szeretem a szaténos rúzsokat, de ez egy jól sikerült darab.

Kedvenc ajakbalzsamom most is az Eucerin Lip Aktiv ajakbalzsama volt, de decemberben megszereztem az Alverde It's Cold Outside limitált kiadású ajakbalzsamát, ami szintén nagyon jó. Enyhe arany fényt ad az ajkaknak és mellette kellemes vaníliás illata is van. Érdemes lecsapni rá!

A hagyományos rúzsok közül idén is bekerült a Marc Jacobs Slow Burn árnyalata, amit ha egyszer elhasználok, és még kapható lesz, akkor biztos veszek belőle egy teljes kiszerelésűt. Egész sokat vettem elő az Essence Barely There! tartós rúzsát, ami pillanatok alatt széppé varázsolja az ajkaimat. Nem a legpigmentáltabb, de nem is bánom. Nyáron szoktam legtöbbször használni a másik "hullaszáj" rúzsomat, az Alverde Nude Brown árnyalatát, ami anno limitált kiadás volt. Hideg árnyalatú lilás barna rúzs, a nagy melegben kb. csak ez az egyetlen, amit magamra szoktam kenni. Tavasszal vettem meg az Avon Street Style rúzsát, ami szintén egy "hullaszáj" rúzs, bár ez inkább szürkés árnyalatú, mint lilás. A képről lemaradt az Avon Shine Burst rúzsa, Iced Mocha árnyalatban, azt is sikerült valamerre elkeverni, pedig novemberben és decemberben csak azt hordtam gyakorlatilag.


Alapozóból megint csak az Oriflame The ONE Everlastingot használtam, korrektorból majdhogynem csak a Maybelline Fit me! korrektorát. Évek óta imádom a S-he szemhéjalapját, szerintem verhetetlen (bár nincs túl sok összehasonlítási alapom, mert annyira jó, hogy nagyon mást ki sem szeretnék próbálni). 

Viszonylag új termék az Oriflame kínálatában ez a The ONE szemöldökzselé. Pici a keféje, könnyű használni, és a szemöldök szálakat is szépen a helyén tartja. Önmagában is elég pigmentált, de én fixálásra szeretem a legjobban használni. Nekem a Medium Brown árnyalat van meg. Szokás szerint itt van az Essence szemöldökceruzája és a Catrice mono szemhéjpúdere is (Soft blonde/Starlight Expresso).

Nincs újdonság szempillaspirál téren se, Maybelline duci sárga és Yves Rocher Sexy Pulp volt idén a befutó. Méghozzá a legszebb eredményt a két spirál együttes használatával tudom elérni. Szokásos szemceruzák: Oriflame The ONE Brown és Nude árnyalatban

Év elején szereztem be ezeket az Essence Metal Shock szemhéjkrémeket. A rózsaszínt (Stars&Stories) és az aranyat (Solat Explosion) használom a legtöbbet, de van még másik 2 árnyalatom is. Gyorsan és egyszerűen lehet őket használni, hétköznapra és alkalmakra is tökéletesek. Ráadásul olcsóak és tartósak. Kár, hogy nincs még egy szürkés barna szín, az még hiányzik a kis lelkemnek.


PupaCat palettát mindenkinek! Én lassan kinyírom a bézs színt benne, de már a többiből sincs sok hátra. (bejegyzés, smink

Egész sokat vettem elő ezt az Essence mini palettát, a Girls just wanna have FUN kollekcióban volt, és néhány száz forintért jutottam hozzá. A halványlila árnyalat a kedvencem belőle.


A Rimmel Magnif'Eyes palettáról volt bejegyzés a blogon, sőt, több smink is. Hihetetlen, milyen jó a minősége. Ha szeretitek a meleg narancsos-bronzos árnyalatokat, mindenképpen csekkoljátok le! (bejegyzés, smink1, smink2, smink3)


Az alap palettám sem maradhatott ki: Pupa Pupart 005-ös paletta. Önmagában és palettákhoz kiegészítésként is tökéletes. (bejegyzés, smink1, smink2)


Highlighterekből még mindig a Catrice High Glow a kedvencem, valamint novemberben újra felfedeztem az Alverde ősrégi kollekciójának egy darabját. Ez volt az első highlighterem (és bronzosítóm, bár utóbbit nem szoktam használni), és már majdnem kiszelektáltam, amikor gondoltam egyet és újra kipróbáltam. És milyen jól tettem. 

Az Elf égetett pirosítóját (Rich Rose) is sokszor használtam, de az ultimate kedvencem még mindig az Essence Silky Touch pirosítója Natural Beauty árnyalatban.


Bronzosítóból idén csak és kizárólag a Physicians Formula Butter Bronzerét használtam Light Bronzer árnyalatban. Meg is látszik rajta. Sokáig nem szerettem a NYX HD pirosítját, annyira nem nyűgözött le, hogy megvétele után rögtön letört belőle egy kis darab. Aztán az a kis darab egyre nagyobb lett, mint ahogy a képen is látható. Viszont ősszel elővettem, hogy azért mégis csak kéne használni. És kontúrozásra tényleg verhetetlen, habár jobban örülnék, ha nem lenne ennyire száraz a formulája, de még így is nagyon jó. Ez a Taupe árnyalat. A Catrice All Matt plus púderét el szerettem volna használni év végére, ami ugyan nem sikerült, viszont rájöttem, hogy ez a legjobb púder a készletemben. Bár elég kemény és így csak természetes sörtés ecsettel szeretem felvinni, de ez legyen a legkisebb probléma.

Tudom, nagyon sok kedvencem régi kiadás és már nem lehet kapni, de őszintén szólva szeretném ezeket kihasználni, és nem hiába ragaszkodok hozzájuk. "Feleslegesen" pedig nem szeretnék új termékeket venni, mert annak úgy is az lenne a vége, hogy nem használnám ki a cuccaimat. Csak így kicsit hülyén jön ki, hogy minden évben eddig tök nagy volt az átfedés a kedvenceim között. Bár lehet csak én gondolom így. Nektek mik voltak a kedvenceitek 2018-ban?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések