A-England - Waltz of the Flowers

Halihó!

A Waltz of the Flowers az A-England Russian Soul kollekciójának darabja. Anno, amikor kijött a márka ezzel a kollekcióval, a lakkok annyira nem mozgatta meg, inkább csak a nevük tetszett. Aztán múlt az idő, és múltkor szembe találtam magamat ezzel a lakkal. Forgattam ide-oda az üvegét, végül felkentem egy körmömre, hogy megnézzem hogyan áll, és nagy meglepetésemre tetszett. Pedig a promóciós képeken nem igazán volt tetszetős ez az árnyalat.

Sötétebb szürkés lila holo körömlakk lila fénnyel. Olyan, mintha a Princess Tears sötétebb tesóját kennénk fel a körmünkre. Napfényben a holo hatás az erősebb, árnyékban pedig a lila fénye kerül előtérbe. A minősége kifogástalan, két rétegben fed, gyorsan szárad, könnyen terül. Azaz a szokásos A-England minőséget kapjuk. Még úgy is, hogy én másodkézből vettem. :)




Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések