Goden Rose WOW! - 15

Halihó!

Ma egy rövidke bejegyzéssel jöttem a Golden Rose WOW! 15-ös lakkjáról. Ezzel a lakkal be is mutattam az összes, eddig "felhalmozott" GR WOW! lakkomat, de nem kell aggódni, piciny táboruk biztosan növekedni fog a nem is oly távoli jövőben! :)

A lakk színét a legjobban úgy tudom leírni, hogy flamingó rózsaszín. 1 közepes és 1 vastagabb rétegben fed, a felkenésnél azért vigyázni kell, mert picit hajlamos foltozódni. Az átlagosnál szerintem gyorsabban szárad, pedig a sűrűbb állagából adódóan azt hittem, hogy nem lesz valami gyors, de szerencsére tévedtem. Fényesre szárad, fedőlakk nem feltétlenül kell rá. A képeken szokásos módon fedőlakkal láthatjátok. Az első 2 kép természetes fényben készült, már ment le a nap, így egy kicsit melegebb tónusú rajtuk a lakk, mint amilyen élőben (nem mellesleg nem lettek a legélesebbek...). A harmadik képet vakuval készítettem, ezen persze hidegebb tónusú, mint amilyen eredetileg, de ha a képek színeit fejben "összekeverjük", akkor kiadja az eredeti színt. ;) :P




Egyébként mostanában kb. minden 3 lakkozásom rózsaszín (azaz 3 naponta)... Pedig nem is vagyok annyira az a rózsaszínes típus. Milyen gyakran lakkozzátok a karmaitokat rózsaszínre?

Flóra

Ui.: Próbálom magam aktivizálni a bloggal kapcsolatban, csak a koliban "kisebb" internethiány lépett fel (lecserélték a kütyüket, és minden megcsináltak - természetesen egy nap nem kellett, és annyi internet sem volt, mint a puszta közepén, napokig...). Meg hát drága jó vizsgaidőszak elkezdődött! ^^

Megjegyzések

  1. Nagyon jó kis szín! A fotózás nálam is hasonlóképp működik, általában teszek fel "hidegebb" és "melegebb" képeket is a korrektség kedvéért. Szerintem a GR WOW! lakkok összességében nagyon jó kis termékek én is elhatároztam, hogy bővítem még a repertoáromat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én fényképezéskor reménykedtem, hogy kicsit jobb képek születnek, de a naplemente nagyon ki tud fogni a fényképezőmön. :P
      A lakkok pedig ár/érték arányban pedig verhetetlenek! :)

      Törlés
  2. fúúú nagyon tetszik ez a lakk :) pont jól jön a kb 59 meglévő rózsasínem mellé :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugtat a tudat, hogy nem csak én vagyok ilyen elvetemült lakkvásárlás terén, igaz, nekem "csak" 30 rózsaszín lakkom van kb. :P

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Igen! Nem hiába volt rajtam ez elmúlt 2 hónap alatt már kétszer, ami kimondottan soknak számít nálam. :D

      Törlés
  4. Meggyőztél, hogy nekem is kell Golden Rose WoW:) eddig tartózkodó voltam kicsit..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, remélem neked is beválnak majd! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések