E.L.F. Cosmetics - Little Black Book, Warm Edition

Halihó!

Már nagyon régóta szerettem volna erről a palettáról írni, csak mindig közbejött néhány gyönyörű körömlakk. :P

Szóval ezt a szemhéjpúder palettát még októberben rendeltem az iHerb-ről, mindössze 6 $-ért, ami felettébb kedvező ár, ha figyelembe vesszük, hogy összesen 48 színt kapunk ennyi pénzért. A Little Black Book Warm Edition palettában - ahogy a neve is mutatja - főleg meleg tónusú színek kaptak benne helyet. Nagyon sok barnás, beige-es színt tartalmaz, de ezeken kívül van néhány színesebb szemhéjpúder is, amivel a hétköznapi sminkünket feldobhatjuk. Emellett esti sminkeket is lehet a palettával készíteni. 

Ahhoz képest, hogy mekkora csomagolásban érkezett ez a paletta kimondottan kicsi, emellett a csomagolás nem épp a legminőségibb, de ennyi pénzért én nem is vártam többet. A paletta karton csomagolást kapott, mágnessel záródik, és egy elég nagyméretű tükör is helyet kapott benne. Arra már nem emlékszem, hogy applikátor is járt-e hozzá, mindenesetre van hely kihagyva neki, szóval gondolom igen... (Látszik mennyit szoktam ezeket a cumókat használni. :D )


A szemhéjpúder pan-ek kimondottan picik, így elhasználható mennyiségű szemhéjpúdert tartalmaznak (azt leszámítva, hogy a 48 szín tetemes mennyiségnek számít). Szerintem maximum a paletta felét próbáltam ki eddig, főleg azért, mert nagyon sok szín hasonlít egymásra. 


Ezen az oldalon a kedvenceim a bal alsó sarokban lévő szín, nagyon szép tüzes narancssárgás vöröses szín, illetve felette kettővel az élénk narancssárgás metálos árnyalat is nagyon különleges. Ezt a felét ritkábban használom a palettának egyébként.


Ez az oldal több színt is tartalmaz, így itt több kedvencem is van. Az egész palettából a két favorit színem a bal felső sarokban lévő halvány sárgás pezsgőszín, és az alatta lévő fényes barnás árnyalat. Gyönyörűen mutatnak egymással, a leges legtöbbször ezeket használom. A második sorból, balról a harmadik tompább menta szín is egész különleges (ebben a sminken ezt a színt használtam). ezen kívül még az utolsó előtti sor első színét is gyakran használom, és az utolsó sorban a középső két színt is.

A palettáról rövidebben már írtam itt is, technikai részletek itt találhatóak. :)

Aki szokott az iHerb-ről rendelni, és jól kihasználható palettát keres, annak bátran ajánlom ezt a palettát kipróbálásra. :) Van tapasztalatok az E.L.F. termékekkel, mi a véleményetek a márkáról?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések