A 2019-es januári oldalak - Bujo #3

Halihó!

Ma a januári bujomat mutatom meg Nektek. Sokáig nem igazán tudtam, hogy mi legyen a kezdőlap, végül maradtam az egyszerű galaxis mintánál. Ezt viszonylag könnyen és gyorsan meg tudom festeni. A szokásosnál kicsit világosabbra vettem a színeket. Hogy feldobjam picit, fehér zselés tollal készítettem el a feliratot, szerintem nagyon jól sikerült. Bár nem került középre, viszont nem mertem ceruzával előskiccelni, mert féltem, hogy ha kell radírozni, akkor az bántani fogja alatta a festéket. 

A havi tervezőt a már jól megszokott módon készítettem el, és mivel kicsit később sikerült befényképezni, ezért pár dolog szerepel is benne. Igaz, úgy terveztem, hogy idén nem nagyon ragasztok matricát a bujomba, de a 2 cicának nem tudtam ellenállni. A heti tervezőnél pedig tűfilccel dekoráltam ki az üres helyeket, illetve nyomdát is használtam. Ezek közül a lapok közül az első kettő a kedvencem, utána kicsit megcsappant az ihletem, de szerintem egész jól sikerültek azok a lapok is. 

Nektek hogy tetszik?








Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések