Silver lining

Halihó!

Végre egy manikűrös bejegyzéssel érkezem (bár, azt is lehetne mondani, hogy végre egy bejegyzéssel, amiben nem Lulu van... Kicsit felpörögtek az életemben az események.). Április utolsó hetében rendezték meg a Veszprémi Egyetemi Napokat, és a szombat esti bulira ezt a manikűrt készítettem el.

Maga a lakkozás nem volt friss, azt már csütörtök este felkentem, majd szombat délután nyomdáztam rá. Az alapszín az A-England Whispering Waves lakkja; két rétegben került a körmeimre. Sok embernél hallottam, hogy megfogja a körmöket, nálam szerencsére ez nem igaz túlzottan. Ha meg picit meg is színezi őket, az se baj, mert legalább a konstans sárgaságot kicsit ellensúlyozza. :D

A nyomdázást a jól bevált Barry M Silver Foil lakkjával csináltam, a minták pedig Pet'la Plate nyomdalemezekről valók. A gyűrűs ujjamra a Peacock lemez egyik mintája került, a többire pedig a Microspoke lemezről választottam mintát.

Nekem iszonyatosan tetszett ez a manikűr, pedig féltem, hogy a sokféle mintával mellélövök, de szerencsére tévedtem. :)






Nektek hogy tetszik? Mostanában mi a kedvenc nyomdalemezetek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések