Trend IT UP gyorsan száradó fedőlakk

Halihó!

Kedvenc fedőlakkom az elmúlt 2 évben a Sally Hansen Insta Dri fedőlakkja volt, ami amellett, hogy jóval olcsóbb a hasonló jó minőségű gyorsszárító fedőlakkoknál, a hatása ugyanolyan jól. Arról nem beszélve, hogy egyszerűen a drogériákban elérhető. Csak aztán tavasszal beütött a krach, és most már több, mint a duplájába kerül eme csodás fedőlakk. Így új alternatíva után kezdtem keresgélni, mert őszintén szólva rosszul esett volna ennyit kiadnom érte, hiába tudom, hogy jó. Próba-cseresznye alapon megvettem a Trend IT UP gyorsan száradó fedőlakkját, mondva, hogy nem lesz nagy pénzkidobás, ha nem válik be (kb. 700 Ft volt). 


A csomagolása tetszetős, viszont nem túl praktikus. A pici kupaknak köszönhetően elég nehéz biztos fogást találni rajta, valamint a hagyományos kerek keresztmetszetű ecsete sem a legjobb minőségű. Én túl durvának találtam a szálakat, "karcolták" a lakk felületét, valamint picit szerteágazóak voltak a szálak (semmi extrémen kiálló szál, vagy "kócos" szál nem volt, de azért fél-egy millimétert néhány szál elállt az ecset végén). Emiatt a 2 dolog miatt a csomagolás nem lett a kedvencem. Viszont ezt megoldottam azzal, hogy a lakkot áttöltöttem egy régi Insta Dri lakk üvegébe (az eddigi Sally Hansen lakkjaimnak imádtam az ecseteit). 

De hogyan is teljesít maga a fedőlakk? Csodásan! Tényleg gyorsan szárad, szárítja az alatta lévő rétegeket, szép fényes felületet ad és a nyomdázást sem kente el. A holo lakkoknál nem vettem észre, hogy elvett volna a holo effektusból. Sőt, a sötétebb pigmentáltabb lakkok nem fogták be az ecsetet, azaz a fedőlakk nem oldja fel az alatta lévő festéket (piros és kékeszöld lakkokon tesztelve).

Összességében egy nagyon jó lakknak tartom, érdemes kipróbálni, hiszen az ára is nagyon kedvező. Egyedüli hátránya a kupakja és az ecsete szerintem, de azt egyszerűen lehet orvosolni, ha egy általad kedvelt lakk üres üvegébe áttöltöd.

Ti próbáltátok már ezt a fedőlakkot?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések