Masura - Wisteria

Halihó!

Ma egy új körömlakkmárkától hoztam egy lakkot. Legalábbis számomra új, abból a szempontból, hogy ez az első körömlakk, amit a Masurától próbálok. Ha jól tudom, akkor orosz márka, és elég kedvező áron vannak a lakkjaik. Erre igazából azért csaptam le, mert elég jókat hallottam a Masura lakkok minőségéről, és ennek a lakknak megtetszett a neve, ráadásul akciós volt. Átszámolva kb. 1700 Ft-ba került, ami szerintem nem vészes, bár ki mihez hasonlítja. Viszont én már alig veszek drogériás lakkokat (azt a néhány essence, Catrice és Oriflame lakkot kivéve), és egy A-Englandhez vagy ILNP-hez képest kb. fele áron van. 

Na de térjünk vissza a mai alanyunkhoz, a Wisteria fantázianevű csodához. Halvány rózsaszínes lila színű a lakk (orchidea-lilának mondanám), bár valakinél lehet, hogy ez inkább már rózsaszín. Enyhén holo lakk, holo pelyhekkel megspékelve. 2-3 rétegben fed, a képeken 3 rétegben lesz majd látható. Az állaga a piCture pOlish lakkokéhoz hasonló, szóval álom felkenni. Önmagában is fényesre szárad. Maga a lakk üvege annyira nem tetszik, főleg a kupakja nem, viszont a gumis borításnak köszönhetően biztosan lehet fogni, megkönnyíti a lakkozást.






A jövőben biztos, hogy fogok még szemezgetni a Masura kínálatából, mert ez a lakk hihetetlen jó minőségű. Van már lakkotok ettől a márkától?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések