2018-11-10 - Napi smink

Halihó!

Ahogy ígértem itt is egy sminkes bejegyzés, amiben a Rimmel Magnif'Eyes Spice Edition palettáját használtam. A képeket napfényben, illetve vakuval készítettem, utóbbiakat este, jó pár óra viselés után. Szerintem nagyon jól tartották magukat a szemhéjpúderek, ugyanolyan élénkek voltak a szemhéjamon, mint amikor felvittem őket. 

A belső szemzugba a paletta fehér színét használtam, a mélyítővonalba a balról második, negyedik és kilencedik színt, minél sötétebb volt egy-egy szemhéjpúder annál inkább próbáltam lejjebb elsatírozni (a másodikat még egész közel vittem a szemöldökömhöz, míg a kilencediket tényleg csak a mélyítővonalamba vittem fel). A szemhéj egész területére balról a nyolcadik színt vittem fel (legsötétebb csillogós vörös árnyalat). A külső V-be és az alsó szemhéjamon a pillatőben a jobbról harmadik színt satíroztam el. A képeken annyira nem látszik a különbség a színek között, de élőben pár fokkal jobban látszódott az eltérés. 






Terméklista:

  • Rimmel Magnif'Eyes Spice Edition szemhéjpúder paletta
  • S-he szemhéjpúder alap
  • essence szemöldökceruza - 05 soft blonde
  • Catrice Mono szemhéjpúder - 350 Starlight Expresso
  • Oriflame The ONE szemceruza - Nude, Brown
  • Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések