Oriflame Colorbox körömlakkok - 2018-as karácsonyi limitált kiadás

Halihó!

Az ünnepek közeledtével az Oriflame szokás szerint kijött néhány limitált lakkal. Amint tudtam be is szereztem őket és képeket is készítettem róluk. A márka Colourbox termékcsaládjának lakkjait még nem próbáltam. Az olcsóbb árából következtettem rá, hogy nem biztos, hogy jó lesz a minőségük, sajnos ez félig-meddig be is jött.

A csomagolás egyszerű, picike, összesen 5 ml lakk van benne. Az ecsete hagyományos kerek keresztmetszetű, viszonylag rövid, de lakkozásnál nem okozott gondot. Ahogy a kisebb kupak sem. A lakkok állaga kicsit hígabb ugyan, de nem volt gondom vele, egyszerűen lehetett mindegyiket irányítani, nem folytak bele a körömágyamba. Egyik lakknál sem vettem észre buborékokat. A képeket este vakuval készítettem, de szerintem visszaadják a lakkok színeit.


Golden Dust lakk több, mint 3 rétegben fed. Én összesen 3 réteget kentem fel, de még így is eléggé átlátszanak a körömvégeim. Átlátszó alapban vannak apró arany pelyhek. Egy rétegben akár fedőlakknak is jó lehet.




Az Ice Princess a katalógusban nagyon tetszett, de sajnos csalódás lett. Mindhárom lakknál azt hittem, hogy foil vagy metálos finishű lesz, de sajnos csak az arany lakk közelítette meg az elvárásaimat. Ez a lakk gyöngyházfényű, ráadásul raktak bele apró csillámló fehér pelyheket. Na már most, amivel ki lehet kergetni a világból, azok a gyöngyházfényű lakkok, és amivel kilehet kergetni az univerzumból azok a glitterekkel/pelyhekkel/stb. megpakolt gyöngyházfényű lakkok. Egyébként 3 rétegben fed.




Red Treasure 2 rétegben fed, klasszikus piros lakk, amiben rózsaszín shimmer van. A vaku miatt a képeken ez a rózsaszín fény jóval észrevehetőbb, mint élőben.



Sajnos nekem ez a kollekció nem nyerte el a tetszésemet, a Golden Dust tetszene a legjobban, de ezzel a 3+ réteggel nem lopta be magát a szívembe. Minőségre a Red Treasure a legjobb, ha tetszik a színe, azt érdemes beszerezni szerintem. 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések