A-England - Puck a Fairy

Halihó!

Tudni lehet rólam, hogy imádom a kék körömlakkokat, meg úgy alapból a kék színt. Ezek közül is az egyik kedvenc árnyalatom a türkizkék, vagy ahhoz hasonló élénk zöldeskék színek. Így amikor megláttam, hogy az A-England Shakespeare's Fairy kollekcióban a Puck a Fairy egy ilyen árnyalat, azonnal felkerült a kívánságlistámra. Magamhoz képest elég hamar meg is vettem a lakkot, és te atya ég! Még szebb élőben, mint az előtte nézett interneten található színminta képeken.

A minősége kifogástalan, könnyen terül, egyszerű irányítani, 2 rétegben fed. Az ecsete lapos legyező szerű, nekem nagy kedvencem, de keskenyebb körmű hölgyeknek lehet, hogy meggyűlne vele a baja. A lakk önmagában is elég fényesre szárad és tele van pakolva nagyobb holo pigmenttel. Így a napfényben gyönyörűen csillog. Egyedüli hátránya, hogy hajlamos megfogni a körmöt. Rajtam nem volt sokáig, de akkor nem is használtam alaplakkot, alaplakkal azért erősen csökkenthetjük az esélyét az elszíneződésnek. Plusz az én körmeim hajlamosak az elszíneződésre. 

A képeken fedőlakkal láthatjátok. Az utolsó három képen pedig összehasonlítottam az AE Whispering Waves-zel és az ILNP High Tide lakkjával.












Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések