Femme Fatale - Heart of the Mountain

Halihó!

Szeptemberben sikerült másodkézből beszereznem ezt a csodás Femme Fatale lakkot, ami ráadásul hobbitos kollekcióból származik. Szerintem még nem volt róla szó a blogon, de hatalmas Tolkien rajongó vagyok, imádom Középföldét és a vele kapcsolatos bármilyen filmet, könyvet (igaz, utóbbiakból csak A Gyűrűk Urát és A hobbitot olvastam, illetve A szilmarilokat most olvasom). Így amikor az FF kijött egy, A hobbit inspirálta kollekcióval be akartam szerezni az összes lakkot. Ennek az anyagi vonzata és maguk a lakkok szabtak gátat. Ugyanis ez a kollekció nem igazán nyerte el a tetszésemet, kivéve 3 lakkot (a 8-ból). Az egyik a Wandering Wizard volt (bejegyzés), a másik a My Precious, a harmadik pedig a mai bejegyzés szereplője, a Heart of the Mountain. A többi lakk számomra nem lett "hobbitos".

A mai alanyunk ugyan nagyon szép lakk, viszont fedés tekintetében eléggé a béka feneke alatt van. Összesen 4 réteget kentem fel belőle, és még így is átlátszottak a körömvégeim (pedig nem gondolom, hogy a körömvégeim vakítóan hófehérek lennének). Egyébként jó az állaga a lakknak, fehéres-ezüstös alap van tele holo mikroglitterekkel és pink fényű mikropelyhekkel. Árnyékban inkább csak a pelyhek érvényesülnek, viszont napfényben csak úgy szikrázik a lakk. Pont úgy, mint a filmben az Arkenkő (nyilván ezt képeken nehezebb visszaadni, de higgyetek nekem).







Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések