Rimmel Magnif'Eyes Spice Edition szemhéjpúder paletta

Halihó!

Múltkor szembejött velem a Túl a pasztellen blogon ez a szemhéjpúder paletta, és igen csak felkeltette az érdeklődésemet. Egyrészt mert Arabella nagyon jó véleménnyel volt róla, másrészt pedig az elmúlt 2-3 évben minden márka ontja ki magából a melegebbnél melegebb tónusú palettákat. Be kell hogy valljam, nekem először ezek a narancsos-pirosas szemhéjpúderek nagyon nem jöttek be, viszont az elmúlt kb. fél évben mégis csak ki szerettem volna próbálni őket, hogy mennyire állnának jól nekem. Így amikor október végén felfedeztem ezt a palettát, rögtön le akartam rá csapni a JOY-napok alkalmával, hiszem volt hozzá 50%-os kupon.


A csomagolása annyira nem tetszik a palettának, kicsit olcsó hatású műanyag, viszont jól záródik. A palettához jár egy kétvégű applikátor, amit én nem próbáltam, de végszükség esetén jól jöhet. Összesen 12 szín kap helyet a palettában: 6 matt és 6 fényes árnyalat. 





A színminták készítésekor ujjal vittem fel a színeket, és csak egy húzással kentem fel őket az alkaromra. Mindegyik iszonyatosan pigmentált, hihetetlen jó a minősége ennek a palettának. Könnyen el lehet dolgozni a színeket, de első pár használatkor azt javasolnám, hogy inkább kevesebb festéket vegyetek fel az ecsettel, mert tényleg nagyon pigmentáltak a színek. A fényes árnyalatokhoz én lapogató mozdulatokat használtam eddig a felvitelhez, így nem potyogott le a szemhéjpúder a szemem alá.


Az első 4 árnyalat elég visszafogott, a fehér belső szemzugba nagyon szépen mutat, míg a krémes árnyalat tökéletes a szemráncba átmeneti árnyalatnak. Ugyanúgy, mint a 4. okkeres világos barna árnyalat. A 3. szemhéjpúdernek pedig enyhén aranyos fénye van.



A második 4-es igazi narancsos-pirosas árnyalatok. A színűk első ránézésre eléggé közel áll egymáshoz, főleg a két jobb szélső fényes árnyalatnak. Sminkben egymás mellett még nem teszteltem őket, de nem hiszem, hogy nagy lenne a differencia köztük élesben alkalmazva. 



Az utolsó négyes színei már egy fokkal sötétebbek, mint a többi, de főleg az utolsó. A lilás árnyalatot már próbáltam magamon is, rajtam melegebb árnyalatú, mint itt a színmintán. Bár lehet, hogy csak amiatt tűnt annak, mert csak ezzel a palettával dolgoztam.


Összességében ez egy nagyon jó paletta, ár-érték arányban verhetetlen. Ugyan az én barna szememhez annyira nem illenek ezek a színek, de mégis nagyon tetszenek magamon. Csak ajánlani tudom!

Már egy sminket be is fényképeztem, amit ezzel a palettával készítettem, nemsokára azt is hozom, illetve majd szeretnék még több sminket készíteni ezzel a palettával, és azokat is majd bemutatni. :)

Ti mennyire szeretitek ezeket a pirosas-narancsos árnyalatokat magatokon?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések