2014. március 23., vasárnap

Candy Time!

Halihó!

Jó pár hete kiváltottam egy dm-es kuponfüzetet, amiben nagyon szimpatikusnak találtam az egyik akciót: S-he Magis Coluor rúzsokért 50%-os kedvezménnyel lehetett hozzájutni. Sokat gondolkodtam rajta, hogy melyik színt válasszam, végül egy cukorka rózsaszín árnyalat mellett döntöttem. Aztán jött a hideg zuhany: arra az árnyalatra, és néhány másik társára nem volt érvényes a kupon - mondjuk ezt csak a második próbálkozásomkor tudtam meg, reméltem, hogy egy másik dm-ben elfogadják a kupont. De nem :(. 

Mivel az az árnyalat nagyon szimpatikus volt, és kellett a vigasz egy nehéz zh-m után úgy döntöttem, hogy már csak azért is beszerzek egy ilyen színű rúzst. Így kötöttem ki az essence állványnál és a tartós rúzsoknál. Régebb óta szemeztem már velük, de valahogy élőben az árnyalatok nem igazán vettek le a lábamról. Most, hogy tudtam pontosan milyen árnyalatot keresek egész könnyű dolgom volt, 2 hasonló árnyalatot is találtam. Végül a 10-es számú Cotton Candy-t hoztam el, ami egy hideg árnyalatú cukorka rózsaszín színű rúzs. A textúrája nagyon tetszik, krémes, de nem annyira, hogy rögtön mindenhova elmászik, és a pigmentáltságával is meg vagyok elégedve, ráadásul nem is szárít. Van pár essence rúzsom, azoknál tényleg tartósabb, de nem az a fajta, amit képtelenség lerobbantani. Összességében meg vagyok vele elégedve, 750 forintért megérte beszerezni. :)

A rúzs mellé még becsúszott egy Catrice-es szemceruza, a Kohl Kajal 130 Greetings from... árnyalata, ami kifutó termék. Régebben is szemeztem vele, de valamiért eddig nem vettem meg, aztán a barátnőm és a 350 forintos ára meggyőzött róla, hogy igenis helye van a gyűjteményemben. Miután a rúzs is és a szemceruza is vidám tavaszi színekben pompáznak, gondoltam együtt is jól mutatnának. 

Csütörtökön fel is avattam őket. Délelőtt nincsenek óráim, ráadásul a szomszéd volt olyan kedves tündérbogár, hogy felébresztett fél nyolckor (-.-), így egész hamar elkészültem a sminkemmel. És végül igazam is lett, a színek nagyon jól illettek egymáshoz, többen megdicsérték az aznapi sminkemet. Nektek is meg akartam mutatni, ezért tegnap megint elkészítettem. :)

Ilyen hosszú bevezető (már-már regény) után jöjjenek is a képek! :)


Az arcomat az Oriflame Perfect Fusion alapozójának az Ivory árnyalatával alapoztam le. Ezután a NYC transzparens púderét és az Avon márványmintás, nem rég bemutatott pirosítóját használtam. 

A szemöldökömet egy Catrice-es palettában lévő szürkésbarna szemhéjpúderrel emeltem ki, majd Oriflame-es szemöldökzselével fixáltam.


Az egész szemhéjamon Maybelline Color Tattoo-t oszlattam el az ujjammal, 87 - Mauve Crush árnyalatban (a leggyönyörűbb Color Tattoo szerintem *.*). A felső tusvonalat két Oriflame-es türkiz szemceruzával húztam meg. Az alsó pillatőt a fent említett Catrice darabbal húztam ki, majd erre ütögettem egy kevés almazöld szemhéjpúdert, hogy tartósabb legyen. A szemhéjpúder egy limitált Oriflame darab. A vízvonalamat Avon gél állagú szemceruzával húztam ki. 

Szempilláimra Bourjois spirál került két rétegben. Az ajkaimat sminkelés előtt hidratáltam, majd az essence rúzzsal kirúzsoztam. 


Nekem nagyon tetszik a végeredmény, annyira friss, tavaszias :). Kicsit felhős volt az idő délután, ez sajnos meglátszik a képeken is, élőben élénkebbek voltak a színek. 

A következő hónapokban azt hiszem sokszor fogok ezek után a termékek után nyúlni, ha valami kis vidámságra vágyok a sminkemben :). Mondjuk az is igaz, hogy türkiz szemceruza nélkül élni sem tudnék :D. Így a végére még jöjjön két közeli kép a bal szememről :):



Nem tart sokáig elkészíteni, viszont nagyon mutatós smink. Nektek hogy tetszik? Milyen sminkeket hordtok ilyen jó időben (pontosabban, mint ami az elmúlt héten volt)?

Flóra

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, igazi vibráló tavaszi smink!!!
    Az Essence FB oldaláról találtam ide, de azt hiszem maradok is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Örülök, hogy tetszik a blog ^^

      Törlés