Zöldike

Halihó!

Ma egy régebbi sminket hoztam. Nagyon jól sikerült szerintem, nekem nagyon tetszik. A használt termékekre nem igazán emlékszem :/. Régebben teljes arcos képet sem csináltam sűrűn, általában csak a szemet sminkeltem, ha otthon próbálkoztam. 

A szemöldököm eléggé sötét, régebben sötétbarna matt szemhéjárnyalóval emeltem ki (Oriflame-es palettában található), de azóta találtam egy jóval halványabb és színben megfelelő szemhéjpúdert erre a célra. Illetve itt még nem volt meg a szemöldökformázó zselém, bár ahhoz képest egész rendezetten állnak a szálak :). A pillatőbe egy kék szemceruzát kentem - régi Avon Color Trend-es. Nem igazán szoktam használni, mert nagyon hamar el tud kenődni, de így elsatírozva jól használható. A szempilláimra pedig egy Oriflame-es ezüst színű szempillaspirál került.

Sajnos több részletet nem tudok a sminkről elmondani, helyette jöjjenek a képek! :)





Következő alkalommal terjedelmesebb bejegyzést szeretnék készíteni, sajnos a fényképezőm elemei felmondták a szolgálatot, és elemtöltő nem áll rendelkezésemre (hétvégén ezt a problémát mindenképpen orvosolni fogom :) ). 

Remélem tetszett nektek ez a smink. A színvilága nekem nagyon tetszik, és a szememet is szépen kiemeli (pláne, hogy most nem az a döglött szürkésbarna a szemem színe a képeken, mint a múltkor).

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések