Március 15

Halihó!

Tegnap este hirtelen eszembe jutott egy ötlet, amit ma mindenképpen meg akartam valósítani, ez pedig nem más, mint egy március 15.-ei smink. Először a számat teljesen pirosra akartam festeni, de élőben túl erősnek éreztem, így lett belőle ez a csíkos verzió. Fehér szemceruzával alapoztam le a számat, erre ütögettem fel a tűzpiros rúzst miközben minél jobban próbáltam csücsöríteni. Sajnos a rúzs nem igazán adja vissza az eredeti színét, picit rózsaszínes beütése van. Pirosítónak a tegnap mutatott Avonos márvány mintás darabot használtam. 
Mielőtt még valaki megjegyezné: igen, már fésülködtem, az már más kérdés, hogy a képeken ez egyáltalán nem észrevehető :D.

Nem tudom mi lelte a bloggert, de bárhogy próbálom, csak így jeleníti meg a képet...
Jelezném, hogy a szemem egyáltalán nem ilyen döglött szürkés barna színű az eredeti képen!! (élőben meg pláne)
Úgy veszem észre ezen a képen is kicsit kifakultak a színek, de nem olyan jelentős mértékben, mint a szememnél
A szempilláimra zöld spirált kentem - imádom :)

Remélem tetszett ez a kis meglepetés! Mindenkinek kellemes hétvégét! :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések