Avon menta és lime zöld

Halihó!

Itt is van a két beígért lakk. Néztem interneten, de nem igazán láttam még színmintákat róluk, úgyhogy remélem hasznos lesz ez a kis bejegyzés. :)

A két lakk közül a menta a szívem csücske (odavagyok a menta színű lakkokért, sálakért, cuccokért...azt hiszem "mentafíliában" szenvedek :D), de a lime zöld is nagyon szimpatikus. Mindkét lakknak csak egy tulajdonságába tudok belekötni, de abba nagyon: a fedésük kegyetlenül rossz. 4 rétegben láthatóak a körmeimen, de még így is bőven átsejlettek a körömvégek. Viszont ha valakinek ez nem okoz problémát, és tetszenek is a színek, akkor bátran ajánlom őket. Mindkettő gyorsan és szép fényesre szárad. És pelyhesek, nagyon , nagyon pelyhesek ^^. Nem is húzom tovább itt az időt a regéléssel, jöjjenek a képek :) :


Pár sort röviden a két lakkról külön-külön:
A lime zöld először fura lehet, ugyanis két rétegben igencsak sárgásan fest. Ajánlom belőle minimum a három réteget, és nem csak a fedése miatt, hanem  mert apró zöld csillámokkal van teletömve a lakk, ami csak három réteg után látszik igazán. Természetesen az igazi lime zöld színt is ezek a pöttöm csillámok adják.

Lime zöld: Shipwreack

A menta színű lakk pedig türkiz színű apró csillámokat kapott (valakinek talán élénkebb menta - ki hogy szereti nevén nevezni a kis pöttömkéket). A fedése talán egy hajszálnyival rosszabb a zöld társáénál.

Menta: Enchanted Siren

Első felkenéskor három rétegnél megálltam, alaplakkot és fedőlakkot akkor nem használtam. Mindenképpen szeretném megjegyezni, hogy ajánlom alá az alaplakkot, mert nekem néhány óra múlva elkezdett lekopni és lepattogzani a körmömről - igaz, nálam alap- és fedőlakkal sem biztos, hogy sokáig tartanak a lakkok - így a tartóssága ezek nélkül nem hiszem, hogy mindenkinél megütné azt a bizonyos mércét. Alap- és fedőlakkal viszont szuperül teljesítettek nálam (már amennyire másfél nap alatt teljesíteni tudnak), egyáltalán nem koptak meg.

Élőben a körömvégek jobban átlátszottak, mint itt a képeket

A körmeimről pedig annyit, hogy szegénykék valamiért elkezdtek lemezesedni, és így tegnap kénytelen voltam még ennél is csutkábbra lereszelni őket - egyhamar nem hiszem, hogy fogok körmös posztokkal szolgálni. Helyette majd jön sok szépség, és cukiság, néhány régebbi alkotásom, ami szerintem megérdemli, hogy ide kikerüljenek :).

Pelyhek! Pelyhek mindenhol!! ^^

Összességében azt kell, hogy mondjam, hogy én szeretem ezeket a lakkokat a fedésük (amit inkább fedés-nemlétének lehetne inkább mondani) ellenére is, a színek szerintem gyönyörűek. Ebből a kollekcióból még a kékes zöld Lure árnyalatot biztos, hogy be fogom szerezni, mert nagyon különlegesnek néz ki.

Ti mennyire szeretitek a hasonló árnyalatokat? Szoktatok Avonos lakkokat venni? Sajnos én nem egyszer, és nem kétszer már befürödtem velük, de nem adom fel. :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések