Bárhol, bármikor #1

Halihó!

Az "Üresjárat" mellett gondoltam elférne minimum még egy sorozat itt a blogon, úgyhogy "Bárhol, bármikor" címet adtam a következőnek. Itt azokat a körömlakkjaimat szeretném bemutatni, amit - mint a címben is szerepel - bárhol és bármikor képes vagyok fölkenni. Azaz ők azok a körömlakkok, amik nélkül létezni se tudnék. Ha nem tudok dönteni, hogy mi legyen a következő szín, vagy árnyalat a körmeimen, akkor biztos, hogy ezekből a lakkokból választok. 
Nem a legfrissebben megjelent lakkokról lesz szó többnyire, hanem a már nagyon bevált, esetlegesen akár már újravásárolt lakkokról fogok írni. :)

Elsőnek egy olyan lakkot hoztam, amit már nagyon sok blogon lehetett már látni (pl. EdinánálMariánál - de másoknál is biztosan szerepelt már), nem mást mint a L'oréal 807-es számú Majestic Green nevezetű lakkot. Az egyik legszebb zöld lakk, amivel valaha találkoztam.

A három kép közül ez a leginkább szín hű - élőben maximum egy hajszálnyit tér el a lakk színe a képen láthatótól

A külsőségekről nem írném, a fenti képen látszik mennyire pöttömke az üvege. Az ecsete lapított, ezen kívül lekerekített, és álom vele lakkozni. Gyorsan szárad, és nálam a tartós kategóriába esik (nem kopik meg másfél nap után). A színét én lime zöldnek mondanám arany fénnyel, barátnőim ezt előszeretettel nevezik aranyfényű libafosnak :D. Mindenesetre egy biztos, a színe nem éppen hétköznapi, hasonló árnyalattal még nem volt szerencsém találkozni.

Itt talán látszik valamennyire milyen kevés is van az üveg alján - ha elfogy, biztosan pótolni fogom :)

Sajnos délelőtt elég borongós idő volt itt Veszprémben, így a vakus képeken picit sárgásabbnak tűnik a lakk, mint amilyen valójában (vaku nélkül pedig totálisan zöldnek mutatta magát a fényképen, pedig az arany csillámlás/fénylés bármilyen fényviszonyban előjön belőle). Három réteget láthattok a körmeimen, de a gyors száradásnak köszönhetően egyáltalán nem tart sokáig amíg megszárad.


Nektek megvan ez a körömlakk? Milyen gyakran használtok zöld lakkot? Én most épp a zöld korszakomat élem, az elmúlt pár hónapban szerintem sikerült minimum megdupláznom belőlük a készletemet... :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések