2014. március 26., szerda

Rózsaszín cukiság

Halihó!

Ma egy régebbi manikűrrel készültem, ami szerintem halál cuki :). Az ötlet nem a sajátom, de már nem emlékszem rá, hol láttam :/. Az eredeti képen fekete-fehér színkombinációban szerepelt a körmökön, ezen változtatva az épp viselt rózsaszín körmeimre festettem fel szürke, majd arra fekete pöttyöket. A rózsaszín lakk Avonos, a szürke Essence, a fekete pedig Moyra

Nem igazán vagyok az a rózsaszín-lány, de ezt a lakkot kimondottan szeretem, nagyon szép az árnyalata. Az egyetlen gyenge pontja a fedés, három rétegben látható a körmeimen, de szerencsére a száradása gyors, így nem okoz különösebb problémát. A szürke eléggé régi, de a minősége még mindig ugyanolyan, mint új korában volt (ergó a régi colour&go lakkok közé tartozik). A fekete Moyra lakk nem tud semmi extrát, minden téren átlagos, de természetesen ez nem jelenti azt, hogy rossz lenne.




Nektek hogy tetszik? Mennyi ideig szoktatok körömdíszítéssel bíbelődni?

Flóra

1 megjegyzés: