Üresjárat - 2018/11

Halihó!

Kicsit megkésve, de hoztam a novemberi elfogyott termékek listáját. Ráadásul egy rendbontó, hétfői bejegyzés formájában. Egész sok mindent használtam el a hónap során, amik közül van pár új felfedezett és régi kedvenc is.



A Neogranormon törlőkendőről és az Alverde hajvégápolójáról nem írnék többet, visszatérő kedvencek. Kipróbáltam az Ebelin acetonmentes körömlakklemosóját, meglepően hatékony volt, és a nagy kiszerelés is mellette szól, viszont az acetonos változata még mindig jobb. Az Essence kókuszos körömlakklemosóját régen már próbáltam. Annak ellenére, hogy ez acetont is tartalmaz, nem a leghatékonyabb, viszont nagyon jó az illata, és a körömágybőrömet sem szárította ki, sőt. Általában a másik lemosó után használtam áttörlésre.

A ricinusolajat kb. 500 Ft-ért szereztem be a gyógyszertárban, és nagyon hatásos. Sokkal fényesebb és puhább tőle hajam, valamint a babahajaim is elkezdtek nőni. Illetve nem tudom mennyire köthető hozzá, de a szempilláim is sokkal dúsabbak lettek, és kevésbé hullik, mint előtte. 

Az Alverde limitált kiadású tusfürdője azonnal a kedvencem lett, ahogy már a boltban megszimatoltam. Biztos, hogy veszek még belőle. Emellett a Balea Goldence Milch tusfürdője is megszerettem. A hagyományos, 280 Ft-os Baleás tusfürdőkhöz képest sokkal gazdagabb, az illata is tovább tart, valamint táplálóbb a habja is. Szerintem ebből is fogok még venni, bár kicsit sajnálom, hogy az illatkínálat nem bővebb belőle, mert csak ez az egy nyerte el a tetszésemet az üzletekben.

A Dr. Organic hajkondicionáló maga a csoda. Visszanéztem a "könyvelésemben", és augusztus 21-én vettem, ami azt jelenti, hogy közel 3 hónapig elég volt (átlagban 1 hónap - 1 balzsam). Könnyed az állaga, könnyű eloszlatni, nem kell belőle sok, és még így is nagyon jól táplálta a száraz hajvégemet. Göndör hajúként mindig ezzel szenvedek, hogy egy bizonyos hossz után csomósodik a vége, és ez a hajápoló megoldotta ezt a gondomat. Fél áron vettem, 1150 Ft-ért, ami elsőre ugyan soknak tűnik, viszont ennyit abszolút megér. A teljes árában nem vagyok biztos, de előfordulhat, hogy be fogok rá ruházni. 

A Trend IT UP fedőlakkról itt írtam, de röviden: olcsó és nagyon jó. A Tulasi kézkrémet nyáron kaptam anyától. Sajnos a csomagolása nem túl jó minőségű, az enyémnek a teteje összetört, ezért átköltöztettem egy másik tégelybe a maradékot. Kicsit zsírosabb kézkrém, de ebből adódóan nagyon jól hidratálja a száraz kezet, elég gyorsan beszívódik és isteni finom levendulás illata van. 

Az Alverdének ezt az arcmaszkját már próbáltam, és nagyon megszerettem. Fekete (imádom a fekete kozmetikumokat), apró radírozó szemcsék vannak benne, és a lemossa után tisztábbnak, puhábbnak és frissebbnek érzem a bőrömet. Az egyedüli problémám vele, hogy páros maszk, de a másik tasak egy hidratáló maszkot tartalmaz, amit viszont nem szeretek. 

Ti ezek közül miket próbáltatok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések