NCLA - The Last Siren

Halihó!

Ezt a lakkot még Finnországban láttam meg, és szerettem bele, viszont 20 eurót csak nem volt szívem kiadni érte. De azóta is csorgattam utána a nyálam. Aztán a szerencse rám talált amikor szeptemberben megláttam Timi eladó lakkjai között. Gondolkodás nélkül rávetettem magam, és kb. 3000 forintért enyém lett ez a csoda. És annak ellenére, hogy milyen régóta csorgatom utána a nyálam, miért csak most csinálok róla bejegyzést? Azért, mert egy éve jöttem haza Finnországból, pontosabban tavaly december 14-én. Úgyhogy ez most egy "évfordulós" bejegyzés lesz ezzel a csoda lakkal. 

A színe eléggé meghatározhatatlan, szürkés-ezüstös-zöldes holo hányás. A minősége kiváló, könnyű irányítani, nem folyik el semerre, 2-3 könnyed rétegben fed (képeken 2 rétegben látható, néhol picit átsejlik a körömvég, de ez élőben nem volt észrevehető), gyorsan szárad buborékosodás nélkül. A holo csillámok érdekesek benne, nagyobbak, mint pl. egy A-Englandben, de mégsem mondanám őket holo pelyheknek. Emiatt a nagyobb csillám méret miatt a holo hatás is sokkal erősebb, a lakk csak úgy szikrázik napfényben. Lemosni kicsit nehezebb, a holo csillámok egészen ragaszkodóak a körömhöz. Önmagában is elég fényesre szárad, de fedőlakkal még jobban mutat.






Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések