2018-11-18 - Napi smink

Halihó!

Egy újabb szemsminkkel érkeztem, amit szintén a Rimmel Magnif"Eyes Spice Edition palettával készítettem. A mélyítővonalba, illetve kicsit fölé elsatírozva a palettának balról a második színét használtam, a mélyítővonalba jobbról a második, lilás színt, míg az egész szemhéj területére balról a harmadik fényes árnyalatot tettem fel. A belső szemzugba ezúttal is a fényes fehér szemhéjpúder került, míg az aló pillasorba a mélyítővonalban használt matt lila árnyalat.

Ez a fényes halványbarna és matt lila együtt szerintem igen különlegesen nézett ki, valamint a lila szemhéjpúder jobban kiemelte a barna szemem.



Terméklista:
  • Rimmel Magnif'Eyes Spice Edition szemhéjpúder paletta
  • S-he szemhéjpúder alap
  • essence szemöldökceruza - 05 soft blonde
  • Catrice Mono szemhéjpúder - 350 Starlight Expresso
  • Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál
  • Yves Rocher Sexy Pulp! Volume Extréma szempillaspirál - Noir
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések