Napi Smink - Soft Glam

Halihó!

Már nem is tudom mióta be akartam fényképezni ezt a sminket a blogra. Nagyjából azóta, hogy megvettem a Pupa Pupacat palettáját, ami ha nem csal az emlékezetem 3 éve volt. Szóval ja, csöppet késtem vele. Mindenesetre ez az egyik kedvenc sminkem, sőt, talán ez az egyetlen olyan szemsminkem, amit változtatások nélkül akármikor szívesen újraalkotok. Imádom, szerintem mindenhova tökéletes, buliba, eseményre, vagy akár hétköznapra is. Nem túl időigényes smink, nekem maximum 15-20 perc kell, hogy kész legyek vele. Ó és mellesleg, az elmúlt és az idei karácsonykor is ugyanezt mázoltam a fejemre. És nem kizárt, hogy ma este is ez lesz a fejemen. 

Boldog új évet mindeninek! :)




Terméklista:
  • S-he szemhéjpúder alap
  • essence szemöldökceruza - 05 soft blonde
  • Catrice Mono szemhéjpúder - 350 Starlight Expresso
  • Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál
  • Yves Rocher Sexy Pulp! Volume Extréma szempillaspirál - Noir
  • Orifame The ONE szemceruza - Brown
  • Pupa PupaCat 2 paletta - 001
  • Oriflame Everlasting alapozó - Porcelain
  • Catrice All Matt púder - 010 Transparent
  • NYX HD pirosító - Taupe
  • Alverde Duo bronzosító és highlighter - 10 Bright Bronze
  • Elf Égetett pirosító - Rich Rose
  • Marc Jacobs rúzs - 246 Slow Burn
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések