Oriflame The ONE tartós körömlakkok - új árnyalatok - 2018 tél

Halihó!

Az Oriflame megint kijött néhány új limitált lakkal. A kollekciót nem mondanám karácsonyinak, mert a színek egyáltalán nem azok, így maradok a "sima" új árnyalatok elnevezésnél. A kollekcióba 4 színes lakk és egy fedőlakk tartozik. Utóbbi egy foszforeszkáló fedőlakk, ami az én fantáziámat nem izgatta, valamint a foszforeszkáló/sötétben világító lakkokkal kapcsolatban eddig nem volt jó tapasztalatom, ezért nem is akartam megvenni. Csak porosodott volna nálam. 

A négy színes lakkhoz visszatérve... Nem tudom mit csináltak a katalógus szerkesztésénél, de az egyiknek köze nincs a katalógusban lévő képhez. Se szín ügyileg, se finishileg. És a másiknak is igen érdekes lett a katalógusbeli finishe. Úgyhogy kezdjük is ezekkel a lakkokkal.

A Champagne Glimmer a katalógusban egy folyékony ezüstnek kinéző lakk. Ehhez képest a neve azt sugallja, hogy egy pezsgő színű lakkról van szó (az Oriflame esetében a fantázianeveknek van közük a lakkok színeihez, ezért is rovom most ez fel; mert nyilván, ha rendszeresen olyan neveket adnának, aminek nincs köze a lakk színéhez - teszem azt: "tündérrózsaszín" egy sötétkék lakknak -, akkor nem lenne ezzel baj). És hogy milyen színű is a lakk valójában? Fehér. Méghozzá gyöngyházfényű/shimmer fehér apró pelyhekkel. A képeken 3 rétegben látható, a körömvégeimet egyáltalán nem fedte el. Fedőlakként maximum világos lakkokon működhet, mert a sötétek színét nagyon elfedné. 


  

A Graphite Night sem hasonlít 100 százalékig a katalógusos képekre, ott hiába néz ki tükörfényűnek, nem az. Bár most legalább sejtettem, hogy egy metál finishű lakkhoz lesz szerencsém. A képek itt nem sikerültek olyan jól, a körmeim a lakklemosótól teljesen ellaposodtak... Minden esetre a lényeg látszik. Sötét grafit-szürke metál finishű a lakk, ami 2 vagy 3 rétegben fed. A képeken 2 rétegben látható, viszont a középső ujjamnál a 2. réteg kicsit vékonyabbra sikeredett, mint a többi ujjamnál, és ott egy kicsit át is sejlik a körömvég. Mondjuk alaplakkot most nem kentem fel alá, az általában segíteni szokott nálam a fedésen, mert akkor kapásból az első réteg is vastagabbra sikeredik nálam, mint ha nem használnék alaplakkot. Nem buborékosodott, gyorsan száradt, és magában is viszonylag fényes volt, de fedőlakkot kentem rá. Volt egy nagyon hasonló Oriflame-es lakk a 2014-es téli kollekcióban, a Steel Shimmer, de ha jól emlékszem, az 1 rétegben is fedett.




Az Ultra Violet szerintem inkább kék, mint lila. A minősége baromi jó, nagyon vékony rétegben 2 rétegben fed, én egy enyhén vastagban használtam, így elegendő volt 1 réteg is belőle. Krém finishű, nem buborékosodott, gyorsan száradt és elég fényesre, a képeken fedőlakkal latható.




A Pink Thrill egy nagyon élénk meleg tónusú pink színű körömlakk. Erősen pigmentált, de a biztonság kedvéért kell belőle a 2 réteg. Szintén krém finishű, gyorsan száradt, buborékok nélkül. A képeken fedőlakkal látható. 




Hoztam egy összehasonlító képet is, ugyanis az utolsó két lakkhoz találtam igen hasonlót a gyűjteményeben. Olyannyira, hogy csak a bejegyzés írásánál vettem észre, hogy a Pink Thrillt a hasonmásának az üvegével fényképeztem be. Ami nem más, mint a 2 és fél évvel ezelőtti szintén Oriflame-es Hot Flamingo. A Hot Flamingo egy 3 réteges pink jelly lakk (ennek a bejegyzésnek a legvégén található róla még több kép), ami hidegebb tónusú, mint a Pink Thrill. Az Ultra Violetre szerintem a KIKO 518-as lakkja nagyon hasonlít, bár utóbbi picit sötétebb és piszkosabb kékes színű, mint az Ultra Violet.


Nekem a kollekcióból a Pink Thrill a kedvencem. Tökéletes a bőrtónusommal, és a fedése is jó. Szerintem a két krém finishű lakkot érdemes kipróbálni, ha megtetszik, a fehéret pedig messze kerüljétek el.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések