Szelektálás #6 - 2018/december

Halihó!

December elején újra átnéztem a smink és lakk kollekciómat, és most megint lett egy nagyobb adag, amitől úgy döntöttem, hogy megválok. A múltkori alkalmakkor úgy döntöttem, hogy az Oriflame-es lakkjaimhoz nem nyúlok, viszont az elmúlt néhány kollekcióban elég sok olyan lakk volt, ami nem tetszett vagy pedig a minősége nem ütötte meg a mércét. Így ezeket inkább nem tartogattam tovább. 

Átnéztem a körmös kiegészítőimet. Jó pár körömnyomdás kelléktől is megváltam, valamint nagyon sok körömmatricától is, hiszen ezeket nem is tudom mikor használtam utoljára. Régi lakkos üvegeket is kiraktam, és a lakkos üvegbe bujtatott iskolai ragasztóktól is. Utóbbiakat még lehúzható alaplakként terveztem használni. Amikor elárasztották a drága lehúzható alaplakkok az internetet, jöttek ezek a praktikus ötletek velük, hogy hogyan lehet ezeket olcsóbb termékkel kiváltani, na akkor szereztem be őket.  Természetesen ha 2-szer használtam őket élesben, sokat mondok.

A sminkcuccok közül gyakorlatilag olyanokat raktam ki, amikhez az elmúlt egy évben nem nyúltam, de alapvetően jó állapotban vannak (minőségük nem romlott) vagy keveset használtak. Kiszelektáltam néhány arcápoló terméket és sminkecsetet is, amikre már nem volt szükségem.





Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések