Üresjárat - 2018/08

Halihó!

Augusztusban nagyon kevés terméket használtam el, pedig elég esemény dús volt a hónapom. Ennek ellenére csak 4 flakont sikerült kifogyasztanom. Úgyhogy ez most egy elég rövidke bejegyzés lesz. 


Ugyan az Avon Senses Anti-stress tusfürdő az egyik kedvenc tusfürdőm, viszont az 500 ml-es kiszerelésre sikerült ráunnom. A nagy melegben már nem esett jól vele a zuhanyzás, sokkal jobban vonzott valamilyen más friss, üdítő illat, mint ennek az édeskés fűszeres illata. A maradékot kézmosóként használtam el végül. 

Az Yves Rocher Dúsító samponját az egyik vásárlásomhoz kaptam ajándékba, de az elmúlt évek egyik legrosszabb samponjához volt "szerencsém". Gyorsabban zsírosodott a hajam a használatakor, hajmosás után nem mindig érezem azt, hogy felfrissült volna a fejbőröm, arról nem is beszélve, hogy dúsító hatást nem is fedeztem fel a használatakor. És még a hajam is jobban hullott a használata közben, viszont ez nem biztos, hogy a sampon hibája, ugyanis kivételesen új balzsamot használtam mellette, és a nagy melegben lusta is voltam megszárítani hajszárítóval a hajam. Viszont amit mindenképpen a sampon számlájára írok, az az, hogy észrevettem, hogy néhány hét használat után kipattogott a fejbőröm a hajvonalamban. Amit ez tudatosult bennem, ez a sampon is kézmosóként végezte.

A Himalaya Herbals Barackos arcradírjából pár flakont már elhasználtam az évek során, viszont ez alkalommal nehezen vettem rá magam, hogy kivégezzem a flakont. Régebben kimondottan szerettem, viszont most nem érezem olyan hatékonynak, mint amire emlékeztem, és az állaga sem nyűgözött le. Lehet változtattak a formuláján, hiszen először 4-5 éve próbáltam. De az is lehet, hogy az én bőröm változott, ezzel pedig változtak a preferenciáim.

Az Oriflame pattanás elleni teafás oldatát már nem is tudom mióta próbálom elhasználni. Végre sikerült. Sokkal jobban megéri teafaolajat használni, mint ezt.

A fenti 4 termék közül egyedül az Anti-stress tusfürdő az, amit biztos, hogy újra fogok venni. A többit pedig szerintem messze elkerülöm a jövőben. Ti miket használtatok el mostanában?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések