2018-09-11 - Napi smink

Halihó!

Több mint egy év után végre itt egy sminkes bejegyzés. Semmi extra, egy könnyen elkészíthető nappali smink, amit a jól bevált sminktermékeimmel készítettem. Egyedül ami kilóg, az a Qianyu paletta, amit nem szoktam minden nap használni. De a többit igen. Kivéve nyáron. Az elmúlt jó pár évet nézve ez volt az a nyár, amikor szinte nem is sminkeltem. Olyannyira, hogy még szempillaspirált sem használtam, pedig anélkül ki se szoktam lépni az ajtón. Idén megtettem, nem is egyszer, és nem is csak a sarki boltba mentem "pucér" fejjel. Viszont hogy már szeptember van (annak ellenére, hogy még mindig meleg van), gondoltam itt az ideje végre sminkelni is. :)






Terméklista:

  • Oriflame The ONE Everlasting alapozó - Porcelain
  • Rimmel Stay Matte póder - 001 Transparent
  • Physicians Formula Butter Bronzer - Light Bronzer
  • Essence strobing highlighter - 10 let it glow!
  • Essence satin touch pirosító - 20 satin love
  • S-he szemhéjpúder alap
  • Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál
  • Yves Rocher Sexy Pulp! szempillaspirál
  • Essence szemöldökceruza - 05 soft blonde
  • Catrice Mono szemhéjpúder - 350 Starlight Expresso
  • Pupa Pupartpaletta - 005
  • Qianyu szemhéjpúder paletta - 02
  • NYX soft matte lip cream - Rome
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések