Házi készítésű testradír

Halihó!

Múltkor rám jött a kutyulhatnék, valamint a szelektálhatnék is, így gondoltam miért is ne köthetném össze a kettőt? Hajlamos vagyok testápolókat felhalmozni, pedig ezek az egyik olyan típusú szépségápolási termékek, amiket a legkevésbé szoktam használni. Bár az elmúlt néhány évben fejlődtem benne, de még így is jóval több volt, mint amire szükségem van. Egyik nap mondhatni megszállt az ihlet, hogy mi lenne, ha kicsit átalakítanám néhány testápolómat testradírrá. Átfutottam a készletem, végül az Oriflame Blue Wonders és a Swedish Spa testápolókat, valamint a Spiced Citrus kézkrémet választottam ki, mint áldozatok. 

Egy keverőtálba tettem a krémeket, majd kis gondolkodás után még a maradék Manufaktura almás-fahéjas kézkrémemet is hozzáadtam az elegyhez. Ezután kristálycukrot és konyhasót raktam hozzá, majd jól elkevertem. Az arányokra nem emlékszem, mert közben folyamatosan teszteltem a kezemen, és akkor álltam le a cukor és a só adagolásával, amikor már jónak ítéltem az állagot és elegendőnek a radírozó hatékonyságot. Aztán gondoltam egyet, és raktam bele mézet is. Ez sajnos nem bizonyult jó ötletnek, mert nem akart elvegyülni a krémekkel, és ráadásul híg folyós is lett tőle az egész gezemice. Ekkor fogtam magam, és átszaladtam a boltba, vettem fél kiló tengeri sót, és fél kiló barna cukrot (gondoltam, ha már magamra fogom kenne, adjam meg a módját). 

A barna cukrot és a tengeri sót evőkanállal adagoltam, de végül annyira folyós volt az állaga a méztől a testradírnak, hogy az összeset beleraktam mindegyikből. Így végül egy baromi nagy adag lett belőle, viszont nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel. Mindig is szerettem a testradírokat, de a drogériában nem igazán találok ízlésemnek valót, de nagyon sokat nem szeretnék rákölteni. Így viszont a volt testápolóim is fogynak, hatásos testradírom is van, és sok pénzt sem kellett elköltenem.

A színe a barna cukornak hála kicsit bizarr a számomra, viszont az illata nagyon tetszik. Kiérezni belőle a Swedish Spa testápoló különleges illatát, de a barna cukor miatt mégis kicsit más. A szemcséknek köszönhetően hatékonyan radíroz, de nem bántja a bőrömet. Általában zuhanyzás előtt, enyhén nedves bőrön szoktam használni. 




Ti szoktatok saját készítésű testradírt használni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések