Üresjárat #5

Halihó!

Az elmúlt több mint 3 hónap alatt elég sok terméket sikerült elfogyasztanom szerencsére. Igazából a képek nagy részét már 2-3 hete befényképeztem, de volt néhány olyan kencém, amiből már nagyon kevés volt, így azokat is bele akartam rakni ebbe a posztba (ezért a csoportképről le is maradtak).  

Összesen 8 képen lesz, úgyhogy készüljetek fel, mert hosszú bejegyzés lesz! :) Megpróbálok nem regényeket írni, de nem ígérek semmit se! ;)

Csoportkép
Összesítve 26 elfogyott (illetve megromlott - de erről később) termékem van. Tonikból, hajvégápolóból, arckrémből, körömápolóból, kézkrémből, samponból, körömlakklemosóból és ajakbalzsamból 1-1 fogyott el, míg arclemosóból, arctisztító kendőkből, dezodorból 2-2 darab. Ezeken kívül a tusfürdőkből hármat fogyasztottam el, szempillaspirálokból négyet, körömlakkokból pedig ötöt. Remélem semmit nem hagytam ki. :)

Arctisztító kendők

Balea 3in1 arctisztító kendő vegyes bőrre, panthenollal: Összességében szeretem a Balea arctisztító kendőit, elfogadható az áruk, és egész jól is tisztítanak. Bár a sminket nem szeretem ezekkel leszedni, de ha azt akarom, hogy a bőröm kicsit felfrissüljön (pláne a nyári melegben), akkor jó szolgálatot tesznek. Már vettem is újat, igaz, nem ezt a fajtát. 
Oriflame pure nature teafa és rozmaring arctisztító kendő: Ez is hasonló az előzőhöz, talán egy picit jobban tisztít. Ezzel is meg voltam elégedve, bár most vonták ki a forgalomból, ebből így nem tudok újat venni, de annyira nem is ájultam el tőle, hogy meg is tegyem. A Balea-nál drágább.

Köröm-szekció

Oriflame Körömnövekedés-serkentő: Ebből a termékből azt hiszem ez a harmadik üveg, amit elhasználtam. Ha csutkák lesznek újra a körmeim újraveszem - nagyon szeretem, tényleg használ, és jó érzés kenegetni is. :) Csak ajánlani tudom!
Essence studio nails btgn fedőlakk: Abszolút kedvenc! :)
Essence colour&go - 04 space queen: Ez már a második üveg, amit ebből a lakkból fogyasztok, még nem vettem újra, de nemsokára ez is be fog következni. Azt szeretem benne a legjobban, hogy világos és sötét lakkokon is egyaránt jól mutat. Eddig kevés ilyen topperrel találkoztam, pedig van jó pár darabom belőlük. :D
Essence colour&go - 77 in style: Sajnos az üvegét kb. két éve eltörtem (pontosabban megrepedt), és ebbe sikerült beleraknom, ráadásul hígítani is kellett rajta (akkor még átlátszó lakkal oldottam meg ezt a problémát), így a minősége elég gyatra lett, pedig előtte imádtam ezt a színt. 
Essence colour&go - 66 shiny godness: Ezt a fakó arany színt is nagyon szerettem, de sajna ennek sem tett jót az idő. Szerencsére nem volt benne túl sok (max. az egyharmada), így annyira nem sajnálom, hogy meg kell tőle válnom.
Miss Sporty Turbo dry topcoat: A kék fedőlakkom, nem rossz, de nem kedvenc. Nálam nem száradt annyira gyorsan, de nem is használhatatlan. Annyit tud, mint a NYC Turbo Dry fedőlakk.

Tusfürdők

Balea Melon tango tusfürdő: Elég édes illata van, kicsit mű is, legjobban a Haribo epres habos cukorkájára hasonított az illata - egy idő után már untam. Összességében semmi bajom nincs vele, a dolgát végzi, nem szárít, és az ára is kedvező.
Balea Cocos&nektarine tusfürdő: Szerintem inkább barackos illata van, mint kókuszos, a végére már ennek az illatát is untam, egyszer érdemes kipróbálni. Nem szárít.
Oriflame Discover Brazilian Passion tusfürdő: Friss nyárias, kicsit gyümölcsös illata van, a három közül ez tetszett a legjobban. Nem szárít ez sem, de drágább. 
Még hozzá kell tennem, hogy mindhárom tusfürdő nagyon jól habzik.

Arcápolás

Oriflame Pure Skin arctisztító zselé zsíros, problémás bőrre: Nem is emlékszem mikor rendeltem ezt az arclemosót, de nem ma volt az is biztos. Nagyon sokáig elég, általában egy borsónyi mennyiséget szoktam belőle használni. Jól habzik, könnyen lehozza a szennyeződéseket, sminket az arcról, az illata elég érdekes, de nem rossz értelemben. Összességében én szeretem ezt a terméket, már többedszerre vettem újra, és most is egy ilyen arclemosót nyúzok itthon. Érdemes kipróbálni. :)
Oriflame Pure Skin arctisztító tonik zsíros, problémás bőrre: Ezt a tonikot is szeretem, nem hagy maga után ragacsos érzetet, nem irritálja a bőrömet, még ha többször is használom egy területen (pl. sminkelésnél ha valamit elrontok és le kell mosni). Ezt is csak ajánlani tudom!
Amway Beautycycle Föld nappali hidratáló lotion: Sajnos ezt az arckrémet nem tudtam teljesen elhasználni, sehogy sem tudtam a legalját kiimádkozni a csomagolásból, pedig jó kis termék. A száraz bőrt szépen helyre hozza, nem irritálta a bőrömet. Egyedül azt tudom neki felróni, hogy nem a legolcsóbb arckrém, 4400 forintért osztogatják.

Vegyes 1.0
Alverde hajvégápoló fluid: Kedvenc hajvégápolóm, most is van kettő itthon - az egyik mindjárt elfogy. Mostanában általában három pumpálásnyit használok, így hamarabb fogy, de a hajamnak legalább a nagy melegben nem károsodik. Ezt a terméket is csak ajánlani tudom.
Inecto Pure Coconut Intenzíven ápoló kéz- és körömápoló krém: Hát, aki teheti próbálja ki! Nagyon kellemes kókuszos illata van, de egyáltalán nem az a tolakodó fajta (kicsit naptejre hajazó). A bőr pedig a használata után hihetetlenül puha lesz, gyorsan szívódik be. Dm-ben vettem, nem tudom, hogy máshol lehet-e kapni, azt hiszem 700 valamennyibe került.
Nivea Fresh natural dezodor: Elég jó dezodor, kellemes az illata, nem tolakodó. Általában plusz védelemként szoktam bevetni, önmagában nekem sajnos nem elég a hatása.
Rexona Women biorythm ultra dry izzadásgátló stift dezodor: Ezeket a stiftes dezodorokat szeretem a legjobban. Sajnos ez a darab nem váltotta be a hozzá fűződő reményeimet, újravenni biztos, hogy nem fogom. 

Vegyes 2.0
Isana mandulás körömlakklemosó: Még mindig a  No.1 körömlakklemosó nálam.
Himalaya Herbals Nim arclemosó gél normál és zsíros bőrre: Ezt is nagyon szeretem, azt hiszem ez a második flakonom ebből a termékből, nincs kizárva, hogy majd újraveszem. Szépen lehozza a szennyeződéseket, sminket, kellemes illata van. A színe nagyon tetszik, hogy ennyire élénk zöld. Állagra kb. olyan mint egy zöld takony (elnézést a hasonlatért, de tényleg olyan), sajnos kicsit gyorsan fogy, nehéz belőle borsónyit kinyomni (mármint nekem nem szokott sikerülni). Ezt is ajánlom kipróbálásra!
Coca Cola Lip Smacker: Már a második kólás ajakbalzsamom, kimondottan szeretem, Egyrészt mert kóla mániás vagyok, másrészt mert baromi jó az illata, harmad részt, mert használ is! Jó, a brutálisan kiszáradt/kicserepesedett ajkakkal nem tud elbánni (vagy csak lassan), de kevésbé kiszáradt szájat szépen helyrehozza. Majd ha a többit elhasználom (fémdobozos csomagolásban vettem - volt benne hat darab), újraveszem. 
Alverde korpásodás elleni sampon: Mostanában annyira nem használ, mint télen, lehet, hogy a nagy meleg miatt, de ha még szükséges akkor újra fogom venni. Egyébként az Oriflame-től rendeltem egy korpásodás elleni löttyöt, ami ezzel a samponnal együtt csodát művel, nincs korpa és egy nappal később kell hajat mosnom. :)

Szempillaspirálok
Avon Csillogó szempillaspirálok: Nem emlékszem a pontos nevére ezeknek a spiráloknak, mindenesetre topperként lehet őket használni. Sorban az árnyalatok: Newly Jade, Silver Foil, Silver Lustre, Gold Foil. Arra emlékszem, hogy amikor a Silver Foil megjött, akkor kész csalódás volt, mert egy olyasmi ezüstöt vártam, mint a Gold Foil, de hát egy átlátszó zselében lila és kék csillámos cuccot kaptam. Ennek ellenére ezt használtam a legtöbbet. Még gimiben rendeltem őket, az elmúlt egy-két évben szerintem nem használtam őket, így sajnos (vagy nem) megromlottak. Pillákon önmagukban nem lehetett használni, mert a "keféjük" (értsd: műanyag barázdált nyél) nem volt erre  acélra alkalmas, a Silver Foil kivételével elég jól látszódtak a pillákon.

Próbáltátok már valamelyik terméket? Miket használtatok el mostanában?

Flóra

Ja, és így a végére: bloglovinon is már megtaláljátok a blogot! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések