Jewels in the pool

Halihó!

Ma egy Essence lakkot hoztam nektek, amit már a tavaszi szortiment frissítéskor kinéztem, de csak most szereztem be. 

Ezekkel a szortiment frissítésekkel kicsit fura a viszonyom, mindig kinézek egy csomó terméket, ami után csorgatom a nyálam, de amikor meg lehet már őket venni, akkor mégsem kapok vérszemet, és nem vásárolom föl egyszerre az összeset. Sőt, idén most első körben nem is vettem semmit sem az új termékek közül, hanem teljesen más dolgokat vettem, mint amit eredetileg kinéztem. Pedig a legtöbb cucc amivel hónapokig szemeztem a megjelenés előtt van legalább olyan szép, mint a promóciós képeken volt, ha nem szebb élőben. És ez a lakk is ebbe a kategóriába tartozik, de mégis nagyon sokat gondolkodtam rajta, hogy megvegyem. Aztán egyik nap bementem a Rossmann-ba, és nem gondolkodtam többet rajta, pakoltam is be a kosaramba (aztán landolt még mellette két Lovely lakk is - épp akció volt, de róluk majd később lesz bejegyzés).

Az effect körömlakkcsaládba tartozik, azon belül is a glitter jewels lakkokhoz. Az üvegcse szerint két réteget kell felkenni a 3D-s hatáshoz. Első körben ezt sikerült úgy értelmeznem, hogy két rétegben fed, de nem, ez egy fedőlakk. Hihetetlenül gyönyörű kék színe van, talán a sötét tenger kék írja le legjobban a színét. A képeket vakuval csináltam, de színhűek lettek. :)



A recept ehhez a manikűrhöz: 1 réteg Sally Hansen Maximum Growth alaplakk, 2 réteg a S-he 290 lakkjából, 2 réteg Jewels in  the pool és végül 1 réteg Astor Quick Dry fedőlakk. A s-he lakk színe eléggé hasonlít ez Essence-ére, de picit fakóbb annál. A finish-ét shimmer-nek mondanám (annyira nem vagyok otthon ebben a melyik-lakk-milyen-finish-ű témában), és meglepő módon az Essence lakk kiemelte ezt a shimmer finish-t, szerintem így még szebb lett. Miután az alapszín nem ütött el túlzottan a fedőlakktól, ezért  a végeredmény teljesen olyan lett, mint a Jewels in the pool az üvegben. :)



Az Essence lakk elég gyorsan szárad, a csillámok nem igazán állnak ki a köröm felületéből, de a fényes végeredményért szerintem nem árt rá fedőlakk. Napfényben (illetve ezeken a vakus képeken is látszik), hogy a csillámok eléggé beleolvadtak az alatta lévő kék lakkba. Azt hittem napfényben nagyon szikrázó lesz a végeredmény, de inkább rejtőzködnek a csillámok. Árnyékban viszont jobban érvényesülnek (gondolom azért, mert a csillámok világosabbak, mint az az áttetsző kék lé, amiben úszkálnak), ebből adódóan szerintem télen is sokat fogom használni. Árnyékban készült képeket is szerettem volna felrakni, de csak estefele tudtam fényképezni, így nem lettek azok a képek élesek. 

Összesen két napig volt a körmeimen ez a manikűr, lemosás előtt fényképeztem be, nálam ez a kopás ami a körömvégeken látható szerintem teljesen elfogadható. Lemosáskor nem okoztak olyan nagy gondot a csillámok. :)



Összességében nekem nagyon tetszik ez a topper, hihetetlenül szép kék színe van. Kicsit ha több csillám lenne benne, akkor önmagában is lehetne használni, de így fedőlakknak is szuper. Kék-mániásoknak szerintem kötelező! :)

Nektek melyik a kedvenc effect körömlakkotok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések