Bárhol, bármikor #3

Halihó!

Na, hát ez a sorozat is régen volt... Még egy újabb kedvenc körömlakk. Kivételesen ez nem kimondottan a minősége miatt a kedvencem, hanem inkább a színe és a finish-e miatt. Ez a második lakkom ebben a színben/finish-ben, de ez másik márkától van, mint az előző. Szegénykét viszonylag hamar ki fogom végezni, ha ilyen ütemben pakolom a lábujjkörmeimre - az elmúlt egy hónapban csak ő virított a csülkeim végén. Kivéve egyszer felmázoltam egy ezüst metálos lakkot, majd holo fedőlakkal feldobtam, de összesen ez a páros csak egy napig maradt fönt. Szóval győzött ez a foil finish-ű kék csoda. ^^

Ja és befényképezéssel elég sokat szenvedtem, mert nem igazán tudják a képek visszaadni a lakk igazi szépségét - élőben sokkal szikrázóbb, mint a képeken. ;)



Nálam ez a tipikus jég kék szín, nem sok hasonló kék lakkal találkoztam, ami ennyire el tudta csavarni a fejemet. Nem mondom, hogy ez a legszebb kék lakkom, viszont szerintem ez a legjobban kihasznált, örök kedvenc. A színét imádom, mert az alapszíne nem épp a legvilágosabb, de a foil finish-nek köszönhetően más-más fénynél más-más arcát, árnyalatát mutatja meg. Napsütésben például nem árt mellé egy hegesztő szemüveg, mert annyira szikrázik. ;)



Ha már ennyit áradoztam a színéről, nem ártana végre megsúgnom, hogy mégis melyik lakkról van szó pontosan. Ez egy Manhattan darab, a Quick dry  vonalba tartozik, 101S az árnyalat "neve". Összesen 7 ml-t tartalmaz az üveg, az ecsete lapos, de nem lekerekített, szerintem kicsit rövid. Lakkozni ezzel a típussal nem tudok olyan szépen, de nem használhatatlan, csak én vagyok ügyetlen. Az üvege nekem nem igazán tetszik, a nagyobb kiszerelés már egy fokkal jobb, de ezek a kisebb üveges lakkok valamiért nem az eseteim (meg valljuk be, ebből a lakkból jobban örülnék, ha lenne nagy kiszerelés is :D ).

Egyébként az előző ilyen színű lakkom Aden volt. Nem volt a kedvencem, a színe is halványabb volt, és a minősége is kifogásolható volt. Nem is kicsit. A színe nagyon tetszett, de a száradási ideje nem volt a leggyorsabb, és amiért a legjobban tudok harapni: befogta a körmeimet. Nagyon. szóval azóta az Aden lakkjait messziről kerülöm.


Visszakanyarodva a lakkunkhoz... A körmeimen két rétegben látható, már egy rétegben is elég jól fedett, de azt csak annak köszönhette, hogy régebbi és sokat használt lakk lévén már besűrűsödött egy picit. Sűrűbb állapotban nem szárad villámgyorsan, egyébként igen, de azt a 60 másodpercet, amit az üvegre írtak nem igazán tudja tartani, maximum az első rétegnél közelíti meg. Tartósságról nem igazán tudok nyilatkozni, lábujjaimon egy hétig simán fent marad kvázi sértetlenül, de ott nálam minden sokkal tartósabb, mint a kezemen (ja és ezt zokni-edzőcipő párossal teszteltem, mert a szakmai gyakorlat miatt zárt cipő a kötelező).



Ezt az utolsó képet azért raktam be, mert itt valamennyire látható mennyire tud szikrázni ez a lakk napsütésben, bár még ez sem olyan mint élőben. Nézzétek csak a kisujjam körmét! Nálam egyből beindul a nyálcsorgatás, ha ránézek :D

Ti mennyire csípitek a hasonló finish-ű lakkokat? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések