Elmúlt hetek kedvencei

Halihó!



Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ebben a nagy melegben nem igazán szeretek egész arcos, minden részletre kitérő sminkeket készíteni. Nem bírom elviselni a "vakolatot" az arcomon, ráadásul nagy hőségben rólam minden alapozó, korrektor lefolyik, még ha szipi-szupi púderekkel és miegymással rögzítem a sminkemet, akkor is. A szemsminknél sem szoktam túl sok mindent használni, igyekszem kevés és hosszan tartó termékekkel dolgozni. Ezek miatt és mert most a szakmai gyakorlat alatt nagyon korán járok dolgozni, reggelente (akarom mondani hajnalonta....) nem sminkelek túl sokat. Időben ugyanannyi elkészíteni ugyanannyi ideig tart mint máskor, de ezt csak és kizárólag a hajnali 5-kor történő felapplikálásnak tudom be, mert hajnalok-hajnalán még egy reumás csiga is ezerszer gyorsabb nálam. :D 

Ha már ilyen hosszú lett a bevezető, bővítem még egy csöppet: a körmeim már vállalhatóan hosszúak, ráadásul hét elején vettem néhány nagyon szép lakkot, úgyhogy végre nem ősrégi körmös bejegyzéssel fogok jönni. :)


Szóval visszatérve az eredeti témához, a mai bejegyzésben azt a pár terméket mutatnám meg, amit az elmúlt két és fél hétben használtam.



A Maybelline Colossal Volume Express szempillaspiráljaival nagyon régóta össze vagyok nőve, mostanában a Smoky Eyes változatot szoktam megvenni. Imádom a keféjét, a színét és a legjobban pedig a hatását. Gondolom ezt a spirált senkinek sem kell bemutatnom, mindenki látta, próbálta. 

A másik termék amit minden egyes nap használok az a Catrice Camouflage krém korrektora, 010 Ivory árnyalatban, szerintem ezt a terméket sem kell túlzottan részleteznem, a legjobban fedő korrektor, amivel valaha dolgoztam, ráadásul baromi jó áron van. 

A Catrice Prime and Fine Mattosító púdere újabb szerzemény, 3 hete vettem, azóta egy-két kivétellel mindig ezt használtam. A 010 Translucent árnyalatot szereztem be, elvileg vízálló. Ezt a nagy meleget nem bírja, de kb. 6 óráig szépen a helyén marad, utána átfénylik (amennyire én észrevettem, nem igazán szoktam nap közben csekkolni a sminkem), a többi évszakban szerintem egész nap is simán bírná. Összehasonlításképpen, a NYC áttetsző porpúdere ebben a nagy melegben ha 1, nagyon maximum 2 óráig bírja rajtam, pedig az hűvösebb időben csak a nap végére szokott minimálisan átfényleni. 



Ezeket a termékeket nem használom minden nap, az Oriflame szemöldökzseléjét néha, amikor reggel van rá kapacitásom, az Essence szemöldökceruzáját még ennél is ritkábban, de néha-néha az is előkerül. 

A szemceruzák sorban: Catrice Vízálló szemceruza 070 Blue Berrymore, Avon Cobalt Cool és Aqua Shock, és végül a Catrice Would You Mint? árnyalata (a számát már lehegyeztem). A legtöbbet a két Avonos szemceruzát használom, imádom a színeiket és nap végére sem kenődnek el. A Catrice ceruzái közül a menta színűt jobban szeretem, sajna ez egy puha ceruza, úgyhogy pár óra alatt elmászik a helyéről, a lila társa pedig a legtartósabb szemceruzám. 

Ti mit szoktatok nyáron magatokra mázolni? :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések