Müller-es szerzemények

Halihó!

Tegnap sikeresen berobbantam az egyik Müllerbe, jó pár olyan dolgot sikerült beszereznem amit fél éve kinéztem, sőt, van amivel már több éve szemezek. Talán nem árulok el nagy titkot, de egy 3 méteres Essence állvánnyal rendelkező Müllerbe látogattam el. Sajnos pár kinézett dolgot még így sem sikerült megvennem, de nagy meglepetésemre a Catrice-nél már elkezdődtek a leárazások, így a kifutó termékek közül is tudtam szemezgetni. Csak most, a poszt írása közben vettem észre, hogy csak és kizárólag Essence és Catrice sminktermékeket vettem. :P



Kezdjük a lakkokkal. Mint látható mind a 3 Catrice-es, kettő a Le Grand Bleu kiadáshoz tartozik egy pedig a Luxury Lacquers kiadáshoz, utóbbit akciósan sikerült megszereznem. A kék a C03 Bella Aquarella nevet kapta, ami szerintem kimondottan találó név lett, nekem nagyon tetszik. Égszínkék a lakk, sajnos a pigmentáltsága nem a legjobb, sötétebb lakkokon fedőlakként is el tudnám képzelni. Felkenve van egy kis zöldes tónusa, sok apró ezüstös-kékes pelyhecske kapott helyet a lakkban, illetve nagyon szép kék fénye is van a mikro glittereknek köszönhetően. Három rétegben, esetleg négy rétegben fed, attól függően mennyire vagyunk allergiásak az átlátszó körömvégekre. 

A halvány bronz C05 Mermaid it árnyalatot először nem is tudtam, hogy elhozzam e, aztán mégis csak bekerült a kosaramba. Nagyon jól tettem, mert fantasztikus ez a lakk, gyönyörű a színe és a minősége is kiváló. Összesen 1 azaz EGY rétegben is fed! Nem is tudom mikor találkoztam utoljára ilyen drogériás lakkal...mostanában még akkor is nagyon örülök, ha két rétegben fedő lakkal találkozom, mert már azok is egyre ritkábbak. Vagy csak nekem sikerül mindig beválasztanom??? 

Az ezüst C01 BRIGHTsmaid lakk pedig nyálcsorgatós. Szerintem gyönyörű, meg nálam ezüst lakkokból sosem elég, pláne nyáron. Két rétegben is elfogadhatóan fed, allergiásoknak három réteg ajánlott, de akár egy rétegben fedőlakként is használható. Kimondottan kihasználható lakk. :D Nagyon apró csillámokban vannak kis méretű és nagyobb méretű hatszögletű ezüst glitterek. Hasonlít az a-england She Walks In Beauty lakkjára, annyi különbséggel, hogy itt minden ezüstből van.

Vettem három essence-es ecsetet is, egy tusecsetet - ez nálam fogyó eszköz, mert a körömágy takarítására szoktam használni - és kettőt az új satírozó ecsetből. Magamon még nem próbáltam őket, de egy ismerősömön már igen. Van egy olyan érzésem, hogy sokat fogok utánuk nyúlni.

A Catrice Re-touch Light-Reflecting korrektorát már említettem korábban itt, van még két korrektorom amit el akartam használni, mire ezt újra venném, de az élet közbe szólt. Mert persze, hogy azt az árnyalatot szüntetik be, amit használok. Ha még találok belőle egyet tuti veszek még. Egyébkén ez a 001 Porcelain árnyalat.

Az essence vízálló szemhéjfilcét nem terveztem megvenni, egészen két nappal ezelőttig, amikor kiderült, hogy nem ártana beszereznem egy vízálló darabot, mert az ismerősömet sminkeltem az esküvőjére, és említette, hogy nem ártana egy sírás-álló smink. Már én is kipróbáltam, és így elsőre nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyon szép precíz vonalat lehet húzni a segítségével, és tartós is. 

A Catrice All Round vízálló szempillaspirálját (010 Blakest black) is a fent említett okból szereztem be, szintén kipróbálva általam is, és szintén meg vagyok vele elégedve első próbálkozásra. Vízállóságot még nem teszteltem, de szép pillákat varázsol, amik ráadásul brutálisan feketék lesznek. :)

Hazajöttek velem az essence crystal szemhéjtusai is. Tömör gyönyör mindegyik, talán a kék egy csöppet jobban tetszik, de érthető, hiszen kék. *.* És sajna a kéknek valami kegyetlenül eldeformálódott az ecsete, ilyet én még nem láttam...A lilás fényű a 06 rosy rush, a kék pedig a 07 blue heaven nevet kapta.

Megvettem a 2 mins to go kiadás hajgumijait is, a zöld épp a hajamban figyel, szerintem nagyon királyak. :D Ja, és ezek a nem betervezett részleget képviselik.

Végül pedig két Catrice szemhéjpúdert is vettem. A halvány lilás a Celtica kollekcióhoz tartozik, le volt értékelve, így mindenképpen hazahoztam. Eredeti áron, 1250 forintot sajnáltam érte, de 700 forintot abszolút megért, de még az eredeti árát is így utólag belegondolva. Gyönyörű lilás fénye van, tartós, jól pigmentált, minimálisan porzik. Ez a C02 LOVEnder árnyalat. Egyedüli bajom az volt vele, hogy volt(ak) valaki(k) előttem, aki(k) volt(ak) olyan kedves(ek), hogy belemászott (belemásztak)... Mondjuk ez áll az ezüst lakkra is, de hát ezek voltak az utolsó darabok belőlük. 

A másik pedig az Intensif Eye szemhéjpúderek közé tartozik, rá már pár éve fáj a fogam, de az alap árát kicsit sokalltam, de kifutó termék, így féláron jött velem haza. 080 Please Gold The Line az árnyalat neve, nagyon szép ezüstös-aranyos-bronzos színekből épül fel maga a púder, és extra csillogós az árnyalat. Imádom. :D

Ti mit vettetek mostanában? Találkoztatok már a Catrice akcióival?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések