Bella Aquarella

Halihó!

Ma a legújabb kedvencemet hoztam, amiről már az előző bejegyzésben írtam pár sort. Ez nem más, mint a Catrice Bella Aquarella lakkja a Le Grand Bleu kiadásból. Összesen három napig volt a körmeimen, ami nálam igazán nagy szónak számít. Sajnos nem a minősége, hanem inkább a színe miatt tetszik. Végre arra is rájöttem, hogy honnan volt nekem a színe ismerős: a Suzuki Swift-ekhez tudom kötni, általában azoknak szokott ilyen vibrálóan kék színe lenni. A fényképezőm sajnos ezzel a színnel nem tudott igazán megbirkózni, ezért is örülök a kocsis példának, hátha azzal jobban be tudjátok azonosítani. 

A lakkról röviden: három rétegben látható a körmeimen, fedőlakkot nem használtam, a három nap alatt csak minimálisan kopott meg, szerintem ez jónak mondható tartósság szempontjából. Elég gyorsan szárad szerintem, bár a harmadik réteg már lassabban.

És most jöjjenek a képek, mert szerintem még így is - hogy nem adják vissza, hogy milyen élőben a lakk - szemkápráztató. ^^













Ez az utolsó kép árnyékban készült, talán ez a legélethűbb szín, méghozzá a mutatóujjam áll a legközelebb a valósághoz. Napfényben gyönyörűen szikrázik, majdhogynem világít. És a körömvégeim ennyire nem látszódtak át, de allergiásoknak negyedik réteg nem árt...
Nálam abszolút a sellős körömlakkokhoz tartozik. :D

Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

  1. Gyönyörű ez a kék. :) Én a sötétebbet vettem meg, de szerintem ennek sem fogok tudni ellenállni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sötét kékkel én is szemeztem, de így nyáron nem tudtam elképzelni, bár lehet, hogy azt is beszerzem :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések