Üresjárat - 2019/12

Halihó!

Novemberhez hasonlóan decemberben is kevés szépségápolási terméket használtam el, viszont nagy örömömre bekerült egy ajakbalzsam is a pakkba. Rendszeresen elkap az ajakbalzsam vásárlási kényszer, holott több, mint 5 évre elegendő ajakbalzsamom van jelenleg is.


Még valamikor tavaly tél végén/kora tavasszal vettem ezt az Isana Don't worry bee happy tusfürdőjét. Megtetszett a mézes illata, viszont mire odáig eljutottam, hogy használjam is, akkor már túl édesnek találtam, és nem bírtam vele zuhanyozni. Így végül folyékony szappanként végezte. A Balea Green Vietnam tusfürdője édes-lime illatú, de egy kis kesernyésség is fellelhető benne. Egynek elmegy, de nem lett a kedvencem. A Balea Schönheitsgeheimnisse tusfürdőjének édeskés virágos illata volt, egész jó, de nem hiszem, hogy újra megveszem.

December elején elfogyott a Naturschön volumennövelő samponom. Sokat gondolkoztam rajta, hogy megvegyem-e, mert ezeknek a samponoknak azért elég borsos az áruk, viszont abszolút megérte. A pumpás kiszerelésével nagyon jól lehet a sampont adagolni, és ennek köszönhetően lassan fogyott, annak ellenére, hogy mindig duplán samponozok. Ha minden igaz, akkor valamikor augusztusban vettem. Lehet, hogy majd újraveszem, ha elfogytak a mostani samponjaim.

Elfogyott az Eucerin DermoPure szérumom is, még azelőtt beszereztem egy új flakont, mielőtt ez a darab teljesen kiürült volna. A bevezetőben említett ajakbalzsam pedig az Alverde körömvirágos balzsama. Nem a kedvenc ajakbalzsamom, mert ennél van szerintem sokkal jobb is, viszont azok jóval drágábbak is, az árkategóriájában viszont verhetetlen.

Elhasználtam egy trend IT UP gyorszárító fedőlakkot. Amióta felfedeztem, hogy a márkának is van ilyen típusú fedőlakkja, csak ezt használom. Egyedül az üvegét nem szeretem, de ezt könnyen kiküszöbölöm azzal, hogy egy régi Sally Hansenes lakkos üvegbe áttöltöm. Mindenképpen ajánlom kipróbálásra.

Ti miket használtatok el mostanában?

Flóra

Megjegyzések

  1. Egy üveg Catrice hd liquid, egy Rimmel stay matte púder és egy Lovely spirál, ezeket mindig Glamour-napokon veszem újra, persze vannak más helyettesítő termékek addig is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rimmel púderét én is próbáltam már párszor, de sajnos nekem nem vált be.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések