Kedvenc ecseteim - 2019

Halihó!

Az ecsetkészletem ugyan évről évre nő, viszont ennek ellenére megvannak azok az állandó kedvenceim. Idén sikerült néhány olyan ecsetet vennem, amik kimondottan jó vételnek bizonyultak, és rendszeresen is használom őket azóta, hogy hozzám kerültek.


2019-ben legtöbbször a Real Techniques Expert Face Brush-t és a Stippling Brush-t használtam alapozáshoz. Szerintem érdemes valamelyikre beruházni, mert az áruk sem vészes, és tényleg fantasztikusan el lehet dolgozni az alapozót ezzel a két ecsettel. 

Porpúderhez az esetek 99 %-ában ezt az ősrégi Ebelin kúp alakú ecsetet használom. Könnyen hozzáférek a szemem alatti részhez a formája miatt, és szépen, egyenletesen tudom vele felvinni a púdert az arcomra. A Real Techniques pirosító ecsetét bronzosítóhoz szoktam használni, vagy néha púder felviteléhez. Ezt is csak ajánlani tudom, szintén nagyon jó vétel (mint kb. minden RT ecset).

A Body&Soul ferde kontúrozó ecsetét azért szeretem a legjobban, mert a formája miatt könnyen el tudom dolgozni a kontúrozó színt az arccsontom alatt, és nem lesz az eredmény feltűnő. Az elmúlt év szerzeménye volt ez az Ebelin pirosító ecset, amit nem csak pirosítóhoz, hanem porpúderhez, alapozóhoz és bronzosítóhoz is használtam. Lapított és az ívesen vágott szálainak köszönhetően minden szerepben megállta a helyét, alapozáskor is kimondottan szép eredményt értem el vele. Púderhez nem igazán ajánlom, de csak a mérete miatt, jobban szeretem a nagyobb ecseteket erre a célra.

A Jessup Powder/Blush ecsetét csak és kizárólag pirosítóhoz használom. A másik pirosító ecsetem az Oriflame pirosító ecsete, aminek a keményebb sörtéivel tökéletesen el tudom dolgozni az égetett pirosítóimat. Highlighterhez a kedvenc ecsetem pedig az Ebelin highlighter ecsete. Egyébként szerintem ez a legszebb ecsetem. :)


A szemöldökömhöz csak a Real Techniques szemöldök ecsetét szoktam használni. Az elmúlt évben vettem egy új ecset szettet az RT-től, azok közül a Medium Shadow Brush és az Essential Crease Brush lett nagy kedvencem. Előbbi a nevével ellentétesen szerintem hatalmas, viszont emiatt nagyon jó az egész szemhéjra egy alap szín felviteléhez, amin aztán sokkal könnyebben megy a satírozás. De használtam már a szem alá is porpúder és highlighter felvitelhez is. Az Essential Crease Brush-sal pedig nagyon szépen koncentráltan lehet felvinni a szemhéjpúdereket a mélyítő vonalba.

Az Avon kétvégű szemöldök ecsetének a spirál végét szoktam használni, ha szükségem van már a szemöldököm megigazítására. Az Oriflame, Body&Soul és Alverde szemhéjpúder ecsetét mind a mozgó szemhéjamra használom a legtöbbször, vagy a mélyítő vonalba vagy az alsó pillasorra. Ha gyors szemsminket készítek, akkor legtöbbször ezek közül felkapom valamelyiket, és azzal az egy szem ecsettel megoldom azt a 3-4 szemhéjpúder felvitelét a szememre.

Az alsó pillasorra vagy a szemzugba szoktam ezt az Oriflame Giordani Gold szemhéjpúder ecsetet használni. Könnyű vele satírozni, de a pici feje miatt koncentráltan is fel tudom vinni vele a színeket. Az essence Short Blender ecsetét még 2018-ban fedeztem fel, és azóta nagyon szeretem. Mélyítővonalba szoktam szinte kizárólag használni.

Nektek mik voltak a kedvenc ecseteitek? Milyen árkategóriában szoktatok ecseteket venni?

Flóra

Megjegyzések

  1. Hali,
    Igazság szerint nekem mindig a legújabb a kedvencem ;)
    Most pl. az Essence From Santa with love karácsonyi kollekciójából a púder ecset -amit én pirosításra használok.
    Vannak persze "all time" kedvenceim, nyilván így kép nélkül elég nehéz, de:
    Arca egy régi alverde kabuki pink nyéllel ami elég tömött, hogy ne legyen poros hatása a púdernek.
    Bronzosításhoz az Essence tavaly karácsonyi kúp alakú ecsete, a nyelében kis nyalókák úszkálnak :D
    Alapozáshoz én csak szivacsot használok, nekem az jobban bevált mint az ecset (erre a célra egyébként a kollekcióm legdrágább darabját szántam használni- egy Royal & Langnickel buffer)
    Highlighterhez egy H&M-es legyező ecset, limitált volt sajna.
    Szemre egy ősrégi satír ecset az Essencetől, a fanyelű Alverde ami neked is megvan, ill. egy blender szintén Essence, még a lila virágos kollekcióból.
    Ha lehetne, beruháznék egy komplett Zoeva készletre, de hát az kb. egy vagyon :O
    Tusvonalat én nem tudok ecsettel húzni, azt maga a termékkel oldom meg, ajakra meg nem használok ecsetet.
    Most megleptem magam a DM sajátmárkás karácsonyi limitált Ebelin szettjével, de még nem próbáltam, elég lazán tömöttnek látszik, majd elválik, hogy melyik termékkel hogyan fog viselkedni, van olyanom amivel csak "sheer coverage" érhető el vagy éppen fordítva :P szóval szerintem mindegyiknél ki kell tapasztalni hogy mire fog beválni.
    Pacsi annak aki végigolvasta :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda kisregény ^^
      Legyező ecsetet én csak egyszer-kétszer próbáltam highlighterhez, de annyira nem vált be. Az ősrégi satír ecset és a lila blender még nekem is megvannak az essence-től, azokat is szoktam használni, a lila blendert még highlihterhez is.
      A Zoeva ecseteivel nekem is ez a problémám, meg ha jobban meggondolom, akkor van annyi más ecsetem, amik tök jól használhatóak, alapvetően nem lenne szükségem rájuk. Csak hát annyi jót hallani róluk. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések