2020 január - Bujo #26

Halihó!

A januári borítóképem még nincs meg, de ha majd elkészítettem, akkor frissítem a bejegyzést. Témának a hónapra a hegyeket választottam, így a borítóképnek is valami hasonlót képzeltem el. Színvilágban eléggé illeszkedik ez a tervező a 2019-es novemberi és decemberi tervezőhöz, bár a decemberivel ellentétben az jóval összeszedettebb. Viszonylag kevés matricát használtam, és washi tape-ből is csak néhány félét.

A tervező felépítésénél maradtam a szokásosnál. Az első oldalpáron szerepel a havi to do list és a szokás követőim, a második oldalpáron pedig a blog tervezet, tervezett költségek és jegyzetek. A blogos naptárat most egyedi négyzetekből készítettem el, és a négyzeteket árnyékoltam is. Kimondottan jól néz ki szerintem. 

A heti tervezők esetében egy hét egy oldalon kapott helyet, és a hétvégéket nem szedtem szét külön napokra. A fejléc fekete lett, de csak azért, mert sikerült elrontanom az egyik téglalapot. Oldalpáronként változik picit a dizájn, az első két hétben a fejléc fekete és az árnyékolás szürke, a következő két hétben minden szürke, és az utolsó hétnél minden fekete. A legjobban a szürke verzió tetszik. 






Ti hogy szerkesztettétek meg a januári tervezőiteket?

Matricák, washi tape-ek:

Flóra

Megjegyzések

  1. Szia,
    2019. évi kedvences posztot nem tervezel írni?
    Szerintem többen is szívesen olvasnák.
    Köszi, Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, lesz róla bejegyzés nemsokára. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések