Colors by Llarowe - Ben Affleck is Sheila's Homeboy

Halihó!

Az elmúlt évben nagyon keveset lakkoztam, ugyanis folyamatosan lemezesen felvált a körmöm, és nagyon nehezen tudtam megnöveszteni. Ha meg megnőtt, akkor rá egy hétre reszelhettem is le a lemezesedés miatt. 

Ezt a Colors by Llarowe lakkot elég rég fényképeztem be, viszont nem volt időm közzé tenni róla a bejegyzést. Viszont élesben nemrég hordtam csak először, karácsonykor ugyanis ez volt a körmeimen. Nem szeretem a túlzottan a klasszikus piros lakkokat, viszont ez mégis megtetszett. Nagyban közrejátszik benne, hogy egy holografikus lakkról beszélünk.

2 rétegben fed, gyorsan szárad, viszont ha összelakkozzuk a körömágyunkat, akkor onnan elég nehéz eltávolítani. Alapvetően hidegebb tónusú piros az alapja, és tele van holografikus csillámmal. 






Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések