Kedvenc körömlakkjaim - 2019

Halihó!

Néhányszor már említettem, de az elmúlt évben alig lakkoztam. Időm is kevesebb volt rá, és a körmeim ramaty állapota sem segített rajta. De ennek ellenére is sikerült pár lakkot összeszednem a bejegyzéshez. 

Összeszámoltam, és 2019-ben 35 lakkot vettem. Legalábbis 35 olyan lakkot, amit megtartottam. Év közben időnként kiszelektáltam a kollekciómat, és folyamatosan monitoroztam, hogy mik azok az új lakkok, amik felkenve is tetszenek, jól mutatnak a körmeimen és szívesen viselem őket.


Nem sok Dance Legend lakkom van, de azokat nagyon szeretem. A WOW Prism kollekció darabjai a gyűjteményem egyik kedvencei. Kicsit ugyan híg az állaguk, viszont cserébe az összes többi tulajdonságuk fantasztikus. A Beautiful Lie és a Glam Rock már pár éve megvan, idén vettem meg melléjük a Through the glass-t is, amit már évek óta kinéztem magamnak. 

A FUN Lacquer márka lakkjait is szeretem, de szerintem kicsit nagyobb a felhajtás a márka körül, mint amennyire jó, így a lakkjait is kicsit túlárazottnak érzem. Az a pár körömlakk, amit a márkától vettem, mind használtan került hozzám. Az Anna felhőkék alapját a lineáris holo és a rózsaszín fénye teszi különlegessé.

NCLA lakkot is csak használtan vettem eddig, viszont ezek szerintem megérik a teljes árukat. Az NCLA lakkoknak nagyon különleges a holo fényük, emellett a Vacation on Mars és a The Last Siren alapja is egyedi. Az előbbi alapja szürkésbarna nude, míg az utóbbi egy szürkészöldes lakk.

A képre nézve azt hiszem, hogy egyértelmű, hogy az A-England a kedvenc lakkmárkám. Eddig egy olyan lakkjuk sem volt, aminek csalódtam volna a minőségében. Egyedüli fájó pontom a márkával szemben, hogy nagyon sok olyan lakkot vontak ki az elmúlt 1-2 évben, ami a kívánságlistámon szerepel, vagy pedig ugyan már megvan, viszont nem ártana belőle egy tartalék. A Titania Fairy Queen idei szerzemény, és ez lett a kedvenc ezüst lakkom. A Fated Prince 2018-ban került hozzám, és azóta imádom ezt a visszafogott fekete holo lakkot. Sajnos ezt is kivonták, pedig ha elfogy, akkor biztos újravenném. A Camelot volt az egyik első AE lakkom, ez az új üvegem belőle, a legelsőben még van egy hangyányi. Az Oberon Fairy Queen egy szürkészöldes holo lakk, a Puck a Fairy pedig elénk szórt holóval rendelkező türkiz lakk. 

Idén vettem meg az Anne Boleyn-t is, ami az eddigi talán legszebb mélyvörös lakk, amit valaha láttam. A Camed Town az egyik legújabb AE kollekció egyik tagja, vöröses barnás az alapszíne, de a brutális holo fénye miatt elég nehéz megállapítani. A Her Rose Adiago-ból már egy üveget elhasználtam, gyönyörű visszafogott nude holo lakk. Hasonlóan visszafogott az Anne of Cleves, csak ez rózsaszín. A Princess Tears-ből 2018-ban vettem pót lakkot, mert ez az üvegcse igen csak fogytán van. Piszkos lila holo lila fénnyel.

A Masura viszonylag új márka számomra, a legrégebbi lakkjukat talán 2 éve vettem ettől a márkától. Az eddig próbált lakkjaival mind meg vagyok elégedve, jó a minőségük és az áruk is barátibb, mint az eddig említett lakkoknak. A Wisteria világos szürkés lila lakk, a Garnet pasztell piros, mindkettőnek szórt holo pelyhes finishe van.

A piCture pOlish lakkjait is szeretem, viszont ennél a márkánál is nagyobb a felhajtás, mint amit szerintem ténylegesen megérdemelnek a lakkok. Viszont a pharaoh már évek óta a kedvenc arany lakkom. Már csak kevesebb, mint a fele van meg. A finishe nagyon hasonló a két Masura lakkéhoz.

Az ILNP lakkjai közül a kedvenceim ezek a holo topperek. Az Easy Street-nek türkiz fénye van pluszban, míg a Full Moon-nak liláskékes. Legtöbbször önmagukban használom egy vagy két rétegben.

Az egyedüli könnyen elérhető drogériás lakk a listában az essence that's the spirit lakkja. Nagyban hozzájárult a neve is, hogy a kedvencem legyen, ugyanis az egyik kedvenc bandámnak, a Bring Me The Horizon-nak is van egy ilyen elnevezésű albuma, amit 0-24-ben tudnék hallgatni. A lakk színe elég különleges szerintem barnásvörös/vörösesbarna, fényviszonytól függően változik. Erre talán a legjobb példa, hogy egyszer, amikor viseltem, azt hittem véresek a körmeim. 

Nektek mik voltak a kedvenc körömlakkjaitok? Inkább indie, vagy inkább drogériás lakkot vesztek?

Flóra

Megjegyzések

  1. Hali,
    Nekem is kb. egész évben lemezesen szétváltak a körmeim nem tudom miért, mindig szép erős körmeim voltak, szóval összesen 3 színt váltogattam.
    Egy átlátszó Lovely-t amikor nem volt kedvem semmihez, egy L'oreal klasszik bordót és a pumpkin spice-t az Essencetől (úgy emlékszem neked is megvan) ezek krém finisűek, én azokat szeretem.
    Szép kis csapat egyébként, nekem talán picit túl hidegek ezek a színek, de a te bőrtónusodhoz jól passzolnak :)
    Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén vettem én is két L'oreal lakkot. Mindig sokalltam az árukat, viszont most akciósak voltak, és ki szerettem volna próbálni őket. És azt kell, hogy mondjam, hogy ha nem csak krém finishű lakkjaik lennének, akkor biztos, hogy még vennék pár színt. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések