Üresjárat - 2019/09

Halihó!

Szeptemberben nem használtam el sok dolgot, közben pedig mégis. Gondoltam egyet, és bekevertem magamnak egy nagy adag testradírt. Ennek az alapját nálam kevésbé használt kézkrémek és testápolók adják, és ehhez keverek nagyjából egyenlő arányban nádcukrot és tengeri sót. Ennek köszönhetően lett plusz 6 üres flakonom, és olyan 1 kiló testradírom. :)



Az Oriflame Almás-fahéjas kézkréme szinte tele volt, míg az Alverde Einzelstück kézkrémét majdnem teljesen elhasználtam. Az Yves Rocher Golden Tea és a Manufaktura Orange&Grapefruit kézkrémét sem használtam sokat, viszont az Yves Rocher Red Apple kézkrémnek kb. csak a fele volt meg. Végül belekevertem az elegyembe a POM POM Neroli virágvizes arczseléjét is, mert ki nem állhattam. Fura az állaga, az illata, és egyszerűen furán viselkedik a bőrömön. 


Az Oriflame New Zealand Tranquillity tusfürdőnek kellemes frissítő illata volt, míg a Balea Soft-Creme tusfürdőjének klasszikus puha illata. Mindkét tusfürdőt szerettem, de van jó pár raktáron, amit még el kellene használnom. A Babylove sampont az ecseteim mosásához vettem. Elég hamar elfogyott, és annyira nem lett a kedvencem, ezért nem vettem újra. 

Elhasználtam az Yves Rocher Pure System Mélytistító arclemosóját is. Húztam-halasztottam az elhasználását, ugyanis az üzletekben nem láttam valamiért. De aztán végül sikerült ráakadnom újra, nemes egyszerűséggel megújították. Barátnőm esküvője előtt elhasználtam ezt az Alverdés arcmaszkot. Mindig csak a fekete tasakot használom, ami arctisztító-hámlasztó hatású. Imádom. Sajnos a hidratálós felével nem tudok mit kezdeni, azért nem vagyok oda.

Még tavasszal jól bevásároltam hajápolókból, és akkor vettem ezt a Naturschön Olívás hajbalzsamot is. Amilyen könnyed volt a textúrája, ahhoz képest elég sokáig tudtam használni. Nem volt rossz, de nem hiszem, hogy újraveszem, mert nem a legolcsóbb. 

A tavaszi kuponos napokon beszerzett Maybelline Master fix porpúderem is elfogyott. Nagyon megszerettem, és csak ezért nem vettem újra, mert még van két másik porpúderem, amit tudok használni. De ajánlom kipróbálásra, tényleg jól teljesít, bár a teljes árát még így is sokallom.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések