2019-es őszi Glamour napok

Halihó!

A múlt héten én is beváltottam pár kupont a Glamour napok alkalmával. Elég kevés dolgot szereztem be most magamhoz képest, és ezek közül is elég jól sikerült tartanom magamat az előre megírt tervemhez.


Először a dm-be mentem be, ahol lecsaptam a képen látható Rimmel palettára. Néhány hete fedeztem fel, és nem tudom mi történt velem, de a sárga árnyalatok miatt akartam nagyon megvenni. Pedig nem igazán szeretem a sárgát, sőt, egy éve elég furán néztem azokat a sminkes videókat, ahol sárga szemhéjpúdert használtak. Aztán valami átkattant nálam, és most itt vagyok egy palettával, amiben 4 sárgás árnyalat is van. Egyébként ez a Magnif'Eyes Jewel Rocks kiadása. Nagyon jó minőségű, a színek jól pigmentáltak, könnyen satírozhatóak, és még szemhéjpúder bázis nélkül is elég sokáig bírták rajtam. A nap végére csak enyhén gyűlt össze a szemráncomban a festék, ami kimondottan jó teljesítmény.

Nem terveztem venni semmit sem a Trend IT UP kínálatából, viszont felfedeztem ezeket az új Morphing Shimmer szemhéjpúdereket, nagyon szép csillogós-fényes árnyalatok (030 és 050-es). Egész krémes az állaguk, de még élesben nem próbáltam egyiket sem. Szintén a dm-ben vettem meg a L'Oréal Color Riche Matte rúzsát a 430 Mon Jules árnylatban. Ezt is nemrég fedeztem fel, és mivel a drogériából a L'Oréal rúzsok a kedvenceim, így a kuponos napok alkalmával mindenképpen be szerettem volna szerezni. 

Ugyan nem volt rá kedvezmény, de beszereztem egy adagot a Hair Revall hajvitaminból is. Az előző adagom eléggé fogytán van már, és úgy vettem észre, hogy kevésbé hullik a hajam, mióta szedem. 

A következő állomásom a Müller volt, ahol végre beszereztem a Gucci Guilty Absolute Pour Femme parfümöt is. Tavaly ősszel néztem ki magamnak, de akkor nem volt rá pénzem, így eddig húztam-halasztottam a megvételét. Fűszeres, nagyon enyhén édeskés illat. 

Mielőtt elindultam a Müllerbe, akkor jutott eszembe, hogy már egy ideje lehet kapni Real Techniques ecseteket az üzletben, valamint a Mülleres kupon az egész kínálatra érvényes, ezért érdemes lenne szétnéznem a márkánál. Nagy vacillálások után végül ennél az szemre való ecsetszettnél maradtam, a kedvezménnyel kb. 5700 Ft-ba került. 

Végül becsusszant még ez a limitált Catrice pirosító is a kosaramba. A Pure Simplicity kollekció tagja, az árnyalat neve Moody Plum. Fényes mályvás árnyalat, szerintem jól ki fogom tudni használni.

Az utolsó állomás a kuponos napokon a gyógyszertár volt. Elfogyott a szemkörnyékápolóm, a fényvégőm pedig a végét járja, valamint az Eucerines arcradíromat is újra szerettem volna venni. Utóbbi nem jött össze, viszont helyette ezt a Bioderma Sébium Gommant habzó bőrradírt ajánlotta a patikus. A szemkörnyékápolóból az Aquaporin Active hidratáló szemkörnyékápolót, fényvédőből viszont a 30 faktoros Oil Control krémet tudtam megvenni (a mostani 50 faktoros helyett). Emellett kaptam 3 Bioderma mintaterméket. Mindegyik a Sébium család tagja, így megfelelőek a bőrtípusomnak. 

Ti miket szereztetek be a Glamour napok alkalmával? Mire szoktatok ilyenkor beruházni: sminkekre, arcápolási termékekre, háztartási cuccokra, ruhákra vagy másra?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések