2019 október - Bujo #21

Halihó!

Megint csak megkésve, de itt van az októberi bullet journalom. Az elrendezésén nem igazán változtattam, az egyedüli újítás a szokás követőknél látható: végre kipróbáltam a nemrég rendelt szilikon nyomdámat. Nem lett rossz, de még gyakorolnom kell vele. 

A fő színeim a hónapban a narancssárga, piros és barna, ezekhez válogattam össze a színben és hangulatban passzoló matricákat és washi tape-eket. Az utolsó oldalon pedig sikerült kicsit túltolnom a matricákat, viszont annyira cukik voltak, hogy muszáj volt. :P

A havi borítókép viszont az eddigi kedvencem. Egy tavalyi képemet alkottam újra. Akkor is jól sikerült, és most is kimondottan jól néz ki. Az akvarell festést kontúroztam kicsit, így az ágak is jóval részletesebbek lettek, az október feliratot pedig arany akvarellfestékkel csináltam meg.







Tollak, filcek:

  • Stabilo alkoholos tűfilc - S
  • Tombow Fudenosuke ecsetfilc - puha
  • Pilot G-2 fekete zseléstoll - 0.5 mm
  • Barna, piros, vörös és narancssárga Crayola Supertips filctollak
Washi tape-ek, matricák:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések