Augusztusi AliExpress szerzemények - Bujo #20

Halihó!

A héten jött meg az augusztusban rendelt bujo kiegészítőim AliExpressről. Meglepő módon az egyik csomagom, amit szeptemberben rendeltem már egy héttel korábban ideért ugyanattól az eladótól - fene se érti ezt. Összesen 5 dolgot rendeltem augusztusban: 4 nyomdát és egy washi tape-et. 


A washi tape-et lassan két éve nézegettem, és voltam olyan szerencsétlen, hogy szeptemberben is megrendeltem ugyanezt a mintájút. Sajnos a csomagban összenyomódott, de a minőségén nem változtat. Jól tapad, de könnyen eltávolítható, nem roncsolja a papírt. Az ezüst részletek miatt szerintem kimondottan karácsonyias hangulata van. 

A pici hópelyhes nyomdát is sikerült még egyszer megrendelnem. Jó a minősége, ezeket a fa alapú nyomdákat szeretem igazán. Karácsonykor biztos elő fogom venni az ajándékok díszítéséhez. 

A másik 3 fa nyomda is jó minőségű. Egyedül a fenyőerdőssel kell trükközni, mer kihagyhat a nyomdázáskor, ahogy a következő képen látható. Viszont a másik tökéletesen teljesít. A hegyes a kedvencem. 


Linkek:
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések